تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3817799
شناسه : 3817799
تاریخ :
استاندار اردبیل باید بومی و دارای قدرت مدیریت باشد اقتصاد ایران: بیله‌سوار- امام جمعه بیله‌سوار گفت: والی استان به عنوان نماینده نظام و انقلاب باید بومی و دارای قدرت مدیریت در تمامی زمینه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، عمرانی باشد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر مرزی، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مخلصانه استاندار فعلی استان اردبیل، خطاب به ریاست جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: والی استان قبل از اینکه نماینده دولت باشد نماینده نظام و انقلاب است و باید در انتخاب آن ضمن استفاده از نظرات همه سلایق سیاسی و مجمع نمایندگان استان، فرد بومی و درد آشنا مردم استان باشد.

وی افزود: استاندار باید ضمن محبوبیت و مقبولیت، قدرت مدیریت استان در زمینه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، عمرانی را داشته باشد چرا که این فرصت، فرصت خدمت کردن به ولی نعمتان کشور است و نباید با مسائل حاشیه‌ای فرصت سوزی کرد.

خطیب جمعه بیله‌سوار با اشاره به سفر اخیر اعضای کمسیون فرهنگی و اجتماعی مجلس شورای اسلامی به اردبیل از زحمات مجمع نمایندگان استان اردبیل به خاطر برنامه‌ریزی این مهم تشکر کرد و گفت: حضور افراد تأثیر گذار در سطح کلان کشور یک فرصت و نمکه قابل توجهی است برای کل مجموعه استان و باید از این فرصت‌ها به نحو احسن استفاده کرد.

حجت‌الاسلام عزیزی ادامه داد: انتظار ما این بود که در یک جلسه جداگانه و ویژه‌ای با حضور رؤسا شورای فرهنگ عمومی شهرستان‌ها برخی از مسائل و مشکلات فرهنگی مطرح می‌شد که امیدواریم در سفرهای دیگر مسئولان کشوری، این امر محقق شود.

وی در ادامه با انتقاد از وضعیت راه‌ها و جاده‌های مواصلاتی شهرستان و عدم توجه رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بیله‌سوار به توصیه‌های ارائه شده از تریبون نمازجمعه تصریح کرد: برخی از نقاط راه‌های مواصلاتی از جمله حد فاصل مسیر روستای «مرادلو» تا روستای «جهان خانملو» از ایمنی لازم برخوردار نیست و جز پر حادثه‌خیزترین مسیر شهرستان به حساب می‌آید.

خطیب جمعه شهرستان بیله‌سوار افزود: با وجود مطالبات مکرر صورت گرفته از تریبون نهاد مقدس نمازجمعه متأسفانه هیچ اقدامی در این خصوص صورت نگرفته و این مصداق ترک فعل توسط مسئول مربوطه است.

حجت الاسلام عزیزی در ادامه با انتقاد شدید از کمبود امکانات درمانی در شهرستان بیله‌سوار، ادامه داد: از مسئولین کشوری و استانی تقاضا داریم سریعاً به این مطالبه به حق و قانونی مردم مظلوم بیله‌سوار جامه عمل بپوشانند و بیشتر از این خانواده‌های حادثه دیدگان تصادفات رانندگی و یا بیماران اورژانسی را داغدار نکنند.

وی در ادامه ضمن تبریک هفته تربیت بدنی، از تلاش‌های شبانه‌روزی سرپرست اداره ورزش و جوانان و مسئولین هیأت‌های ورزشی شهرستان بیله‌سوار تقدیر و تشکر کرد و گفت: مسئولان استانی نهایت توجه را به ورزش این منطقه مرزی که استعداد بالایی دارد، داشته باشند.

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار همچنین خواستار رسیدگی به وضعیت سگ‌های ولگرد در سطح شهرستان شد و همچنین ضمن دعوت مردم نوع دوست در راستای کمک به مردم مظلوم لبنان و فلسطین خواست، مشوق اطرافیان و نزدیکان خود به این کار خداپسندانه باشند.