تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3817585
شناسه : 3817585
تاریخ :
با پشتیبانی احزاب از دولت و نیروهای مسلح، دیپلماسی قدرت می‌یابد اقتصاد ایران: دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی اظهار کرد: احزاب با پشتیبانی از دولت و نیروهای مسلح می‌توانند قدرت دیپلماسی ایران را افزایش دهند، زمان انسجام و وحدت برای دفاع از کیان ایران است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حسین مرعشی دبیرکل حزب کارگزاران در گفتگو با خبرنگار مهر، سفرهای وزیر امور خارجه کشورمان در منطقه را قابل تقدیر دانست و گفت: سفرهای آقای عراقچی به عنوان وزیر امور خارجه، نشانه توجه دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی به حل و فصل مشکلات حاد منطقه از طریق دیپلماسی است.

وی افزود: کشورهای منطقه و همچنین کشورهای غربی باید به این پیام روشن ایران توجه کنند که تنش زدایی، ایجاد آرامش و دفاع از امنیت منطقه صرفاً از طریق گفتگو و دیپلماسی می‌گذرد.

دبیرکل حزب کارگزاران با بیان اینکه پیام ایران نسبت به برقراری صلح و آرامش در منطقه روشن است، ادامه داد: امیدواریم کشورهای منطقه و بازیگران خارج از منطقه به پیام جمهوری اسلامی ایران توجه کنند تا بتوانیم دوره‌ای از امنیت کافی و آرامش را در منطقه تجربه کنیم.

مرعشی همچنین در پاسخ به این پرسش که احزاب ایران چقدر می‌توانند در تقویت جبهه مقاومت از نظر فضای سیاسی در داخل کشور تأثیرگذار باشند، بیان کرد: انسجام داخلی و پشتیبانی از دولت، نیروهای مسلح ایران و نظام سیاسی توسط احزاب می‌تواند قدرت و تأثیرگذاری دیپلماسی ما را افزایش دهد. زمان انسجام و وحدت برای دفاع از کیان ایران، جمهوری اسلامی و امنیت کشور است.