تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3817475
شناسه : 3817475
تاریخ :
رضایی:جلوی رژیم صهیونیستی گرفته نشود به عربستان وعراق حمله می‌کند اقتصاد ایران: شیراز- محسن رضایی با اشاره به این موضوع که اگر جلوی رژیم صهیونیستی گرفته نشود، آنها حتی به عربستان و عراق هم حمله خواهند کرد، گفت: اسرائیل بزرگ جاسوس جهان است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرلشکر پاسدار محسن رضایی شامگاه پنج شنبه در اجلاسیه شهدای لشکر ۱۹ فجر فارس با بیان اینکه دشمن به دنبال فتنه افکنی در ایران است به نماز جمعه پرشکوه نصر تهران اشاره کرد و گفت: این نماز با تدبیر مقام معظم رهبری و در اوج شجاعت اقامه شد و با این نماز فتنه دشمنان قسم خورده ایران خنثی شد.‌

وی با اشاره به موقعیت استراتژیک ایران در منطقه ادامه داد: معادن نفت و گاز و این شاهراه نفتی در تنگه هرمز سبب شد بعد از پیروزی ظفرمند انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) دشمن تلاش کرد با تحریک یکی از همسایگان کشور جنگی را راه انداخته و پیروز شود تا به این ثروت عظیم ملت این دسترسی داشته باشد.

رضایی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بعد از سالیان متمادی از استعمار و عقب‌ماندگی شکل گرفت، افزود: دشمن در اول انقلاب فکر کرد چون ارتش ایران ساماندهی مناسب ندارد و سپاه نیز دارای تیپ و لشکر منسجم نیست کار ایران تمام است ولی جوانان با غیرت ایران از تمام کشور خصوصاً استان فارس با همت مردانه نگذاشتند تاریخ دوباره تکرار شود و در دفاع مقدس پیروز شدند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با اشاره به این موضوع که اگر جلوی رژیم صهیونیستی گرفته نشود، آنها حتی به عربستان و عراق هم حمله خواهند کرد، گفت: اسرائیل بزرگ جاسوس جهان است و این رژیم کودک کش با حمایت آمریکای جنایتکار و جاسوسی توانسته بیش از ۴۵ هزار زن، کودک و مردم بیگناه در غزه را به خاک و خون بکشد و نسل کشی و نژاد کشی فلسطینی را با تمام توان اجرا کند.

فرمانده سابق کل سپاه با اشاره به اجرای عملیات وعده صادق ۱و۲ ادامه داد: این عملیات‌ها بیشتر برای قدرت نمایی بود ولی ایران قدرتمند به دنبال جنگ نبوده اما فتنه را خنثی می‌کند.

رضایی تصریح کرد: هدف رژیم صهیونیستی قطع ندای آزادی‌خواهی و ندای بیداری در جهان است و با جدیت این توطئه را علیه همه جهان دنبال می‌کند.