تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3817392
شناسه : 3817392
تاریخ :
بعد از گل دوم مس عصبانی بازی کردیم اقتصاد ایران: اهواز - سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بعد از دریافت گل دوم مس رفسنجان، بازیکنان ما یک مقدار عصبانی بازی کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، میودراگ بوژوویچ پنجشنبه شب پس از پیروزی خانگی تیمش در برابر مس رفسنجان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: فکر می‌کنم بازی خیلی خوبی بود. ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و چند موقعیت ۱۰۰ درصد داشتیم اما زمانی که تیم برتر میدان بودیم گل خوردیم. بعد از گل مس تیم ما یک مقدار عصبانی بازی می‌کرد اما خیلی خوب توانستیم از این شرایط خارج شویم و نتیجه را برگردانیم.

وی ادامه داد: ما در نیمه دوم فضای زیادی به بازیکنان مس دادیم، چون می‌دانستیم که برای جبران نتیجه جلو می‌آیند و براساس این استراتژی که داشتیم ضدحمله‌های خوبی زدیم و یک گل به ثمر رساندیم. ما می‌توانستیم حتی گل‌های بیشتری هم بزنیم. در ادامه بازی و در بدترین زمان گل دوم را خوردیم و باز هم بازیکنان ما عصبی بازی می‌کردند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که چه اتفاقی افتاد که تیمش در بازی امروز کامبک زد و نتیجه را برگرداند، گفت: ما سعی کردیم به رغم اینکه نتیجه را عقب بودیم به فوتبال خودمان ادامه دهیم و با آرامش بازی کنیم، چون زمان زیادی تا پایان نیمه اول باقی مانده بود. سعی کردیم آن چیزی که در توانایی ما بود انجام دهیم تا به نتیجه برسیم.