تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3817316
شناسه : 3817316
تاریخ :
همه مردم پای کار «دولت همدل» بیایند اقتصاد ایران: اهواز - مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: از همه انتظار داریم در این پویشی که به نام «ایران همدل» رخ داده پای کار بیایند و شماره حسابی که از دفتر مقام معظم رهبری معرفی شده را تقویت کنیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حجت الاسلام و المسلمین مهدی اخوان صباغ در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص دعوت از مردم خوزستان برای مشارکت در رزمایش ایران همدل ۴، بیان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری و دستور ایشان مبنی بر اینکه بر همه ما واجب و فرض است به مردم مظلوم غزه و خصوصاً مردم مظلوم و مقتدر لبنان کمک کنیم، این کمک‌ها امروز مصداقش کمک‌های نقدی است در کنار اینکه دل‌هایمان برای شهید سید حسن نصرالله سوخته و عزادار هستیم.

وی گفت: بر همه ما واجب است دستور مقام معظم رهبری را اجرا کنیم، با کمک و جهاد مالی خود مشت محکمی به دهان استکبار جهانی و سگ هار او در این منطقه بزنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه باید روز به روز حزب الله را تقویت کنیم، عنوان کرد: این تقویت ان‌شاءالله به پیروزی حزب الله منجر خواهد شد، ان‌شاءالله وعده‌های صادقی که امام و حضرت آقا به همه داده‌اند محقق می‌شود، زمینه ساز نابودی اسرائیل و ظهور امام زمان (عج) خواهد بود.

حجت الاسلام اخوان صباغ افزود: از همه انتظار داریم در این پویشی که به نام «ایران همدل» رخ داده پای کار بیایند و شماره حسابی که از دفتر مقام معظم رهبری معرفی شده تقویت کنیم، دست به دست هم داده و شعار بنی آدم اعضای یک پیکرند را در عمل ثابت کنیم.