تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3817308
شناسه : 3817308
تاریخ :
اجرای بیش از ۴۰ پروژه عمرانی و خدمات شهری در سطح شهر کوت عبدالله اقتصاد ایران: اهواز - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: بیش از ۴۰ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۲ هزار میلیارد ریال در شهر کوت عبدالله انجام شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانچی ظهر امروز پنجشنبه در جلسه بررسی پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهرداری کوت عبدالله که پس از بازدید میدانی در محل شهرداری با حضور مدیر کل امور شهری و شوراها، شهردار و اعضای شورا شهر برگزار شد، به اهمیت شهر کوت عبدالله در خوزستان اشاره و اظهار کرد: شهر کوت عبدالله به واسطه خدمات ارزنده مردم شهیدپرور این خطه به انقلاب و نظام اسلامی حق بی بدیلی به گردن ما دارند، همچنین هم جواری این شهر با شهرستان اهواز به عنوان مرکز استان اهمیت این شهرستان را برای مدیریت استان چندین برابر کرده است.

وی لازمه سرعت گرفتن موتور پیشرفت شهر کوت عبدالله را حرکت جهادی و شبانه روزی همچنین مدیریت هماهنگ و یکپارچه بر شمرد و افزود: باید مدیریت شهری شبانه روز پای کار خدمت به مردم باشد و با هماهنگی بیش از بیش بین مدیران شهرستان موتور پیشرفت و آبادانی این شهر را دو چندان نماید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با اشاره به ظرفیت‌های این شهر گفت: ظرفیت‌های طبیعی و گردشگری بالقوه در این شهر همچون رود کارون و حضور دام و کشاورزی در این شهر می‌تواند این شهر را به قطب گردشگری تبدیل کند و در فصل زمستان و بهار شاهد حضور گردشگران در این شهر باشیم که این می‌طلبد مدیریت شهری نسبت به برنامه‌ریزی و اقدام در خصوص جذب سرمایه گذار این ظرفیت‌های بالقوه را بالفعل تبدیل نماید.

وی به انجام بیش از ۴۰ پروژه عمرانی و خدماتی در شهر کوت عبدالله اشازه کرد و افزود: بالغ بر ۲ هزار میلیارد ریال پروژه در شهر کوت عبدالله انجام شده است و شاهد تغییرات محسوسی در این شهر هستیم ولی رسیدن به نقطه ایده آل و مطلوب نیاز به نگاه راهبردی و کلان و برنامه‌ریزی به روش‌های به روز است.

این مقام مسئول در پایان اضافه کرد: نگاه راهبری و کلان به مدیریت شهری را لازمه توسعه و پیشرفت این شهر می‌باشد که با این نگاه وبا برنامه‌ریزی راهبردی جهت انجام پروژه‌های اقتصادی و سرمایه‌ای و گردشگری موجب جذب سرمایه برای شهرداری و بالطبع آن پیشرفت و آبادانی این شهر خواهد شد.