تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3817284
شناسه : 3817284
تاریخ :
مرگ تلخ مرد همسایه پس از بحث با صاحب‌خانه اقتصاد ایران: به دنبال مرگ تلخ مرد میانسال در حیاط خانه‌اش پس از بحث و جدل با صاحب‌خانه، یک سناریوی جنایی مقابل تیم تحقیق قرار گرفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ساعت 14 ظهر امروز پنجشنبه بیست و ششم مهر ماه، کشف جسد مرد میانسالی در حیاط خانه‌اش در خیابان یخچال هاشمی محله مولوی به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش شد.

به دنبال این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ و قاضی موسی رضازاده؛ بازپرس ویژه قتل عمد شعبه یازدهم دادسرای امورجنایی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

تیم جنایی به محض اینکه وارد حیاط قدیمی شدند، جسد مرد میانسالی را مشاهده کردند که براثر سقوط به کام مرگ فرو رفته بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد، دقایقی قبل از این حادثه، متوفی با همسایه‌اش درگیر شده که همین موضوع فرضیه وقوع جنایت را پررنگ کرد.

بدین ترتیب مرد همسایه که جسد را کشف و موضوع را از طریق تماس تلفنی به پلیس گزارش کرده بود، ماجرا را اینطور توضیح داد: من صاحب‌خانه متوفی هستم؛ او به‌خاطر اینکه بیکار بود، اجاره خانه‌اش عقب افتاده بود؛ دقایقی پیش به‌خاطر همین موضوع، به او اعتراض کردم که او عصبانی شد و در یک لحظه برای درگیری چاقو کشید.

صاحب‌خانه متوفی ادامه داد: در جریان درگیری، چاقو را از دستش گرفتم و پس از اینکه آرامش کردم برای انجام کار شخصی به بیرون رفتم اما هنگامی که بازگشتم جسد خون‌آلود مرد میانسال را مشاهده کردم که در حیاط افتاده بود و نفس نمی‌کشید! موضوع را فوراً به اورژانس و پلیس گزارش اطلاع دادم؛ مرد میانسال در گذشته نیز سابقه اقدام به خودکشی داشته است.

تیم تحقیق در جریان بررسی‌ها متوجه 3 دوربین‌ مداربسته‌ای که در حیاط نصب شده بود، شدند و با دستور بازپرس جنایی، فیلم آنها را هدف بازبینی قرار دادند که در ادامه لحظه به لحظه این حادثه دلخراش را مشاهده کردند.

در فیلم‌ها مشخص شد، متوفی پس از اینکه صاحب‌خانه‌اش محل درگیری را ترک کرده به بالا پشت‌بام رفته و با انگیزه نامشخصی خودش را به حیاط خانه پرتاب می‌کند که با کشف این سرنخ مهم،  فرضیه وقوع قتل از میان برداشته شد.

پس از پایان تحقیقات میدانی در خانه موردنظر، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مأموریت یافتند تا تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی بررسی‌های خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

به گزارش تسنیم، با دستور قاضی موسی رضا زاده از شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی، جسد متوفی برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/