تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3817259
شناسه : 3817259
تاریخ :
پیروزی دانشگاه آزاد در پایان یک دیدار جنجالی اقتصاد ایران: تیم کاراته دانشگاه آزاد در پایان یک مبارزه جنجالی و پر حاشیه برابر بیمه تعاون به برتری دست یافت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مهم‌ترین دیدار از هفته پنجم رقابت‌های سوپر لیگ کاراته میان دو تیم مدعی و پر مهره دانشگاه آزاد و بیمه تعاون با جنجال داوری همراه بود که در نهایت آخرین مبارزه نیمه تمام ماند و در پایان این دانشگاه آزاد بود که پیروز از تاتامی خارج شد.

مصاف دو تیم جذاب و دیدنی البته پایاپای تا ثانیه‌های پایانی پیش می‌رفت که اعتراض مربیان بیمه تعاون به ضربه ۳ امتیازی صالح اباذری از سوی داوران رد شد تا مسئولان بیمه تصمیم به ترک تاتامی بگیرند.

حسن روحانی و بازیکنان و مربیان بیمه تعاون معتقد بودند که ضربه در مدت زمان قانونی اجرا شده، و در نهایت پس از نزدیک به ۴۰ دقیقه توقف و بررسی فیلم صحنه مورد اعتراض. داوران رأی به ادامه مبارزه در فاصله ۱ ثانیه به پایان مبارزه بدون در نظر گرفتن ضربه ۳ امتیازی اباذری دادند که با اعتراض و عدم حضور نماینده بیمه تعاون در انتهای مبارزه دادند.

این دیدار در پایان از سوی کمیته برگزاری با نتیجه ۱۴ بر ۱۳ به سود دانشگاه آزاد اعلام شد.

«علی صفی اغلو» کاتارو ترکیه‌ای، مرتضی نعمتی محسن صفرنژاد و علیرضا حیدری مردان پیروز بیمه تعاون بودند.

ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد فرازمهر در کاتای تیمی، رضا عنایتی، سامان عدالتی و علی کریمی هم برای دانشگاه آزاد به پیروزی دست یافتند.