تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3817258
شناسه : 3817258
تاریخ :
دشمن از بمب های بشکه ای و ربات های انفجاری استفاده می کند اقتصاد ایران: رهبر انصارالله یمن در سخنانی به جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان اشاره کرد و از مسلمانان و کشورهای عربی خواست که در قبال این تحرکات دشمنان امت اسلامی آگاه باشند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن در سخنرانی به موضع گیری درباره تحولات لبنان و غزه پرداخت.

وی افزود: دشمن اسرائیلی مشابه غزه همه مردم را هدف قرار می‌دهد. مسلمان به شکل خاص و جامعه بشری به شکل عام باید در قبال آنچه رخ می‌دهد و آنچه دشمنان به دنبال آن هستند، باید به درجه بالایی از آگاهی رسیده باشند. کشورهای عربی باید هوشیارتر باشند زیرا آنها در وهله اول در معرض هدف هستند.

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد: آنچه دشمن اسرائیلی از جنایات هولناک انجام می‌دهد و مواضع بین المللی و منطقه‌ای همراه و مرتبط با آن برای ایجاد بالاترین سطح آگاهی و بصیرت کافی است. ما به عنوان امت مورد هدف قرار گرفته آنچه نیاز داریم بینش و آگاهی در قبال دشمنان است و آنچه باید در مقابله با خطر بزرگ آنها انجام دهیم و با آنها مقابله کنیم.

وی افزود: دشمن اسرائیلی در غزه احدی را صرف نظر از وابستگی سیاسی یا گرایش فکری و حتی ماهیت موضع آنها در قبال دشمن، مورد استثنا قرار نداد. دشمن خبرنگاران، پزشکان، معلمان و همه را مورد حمله قرار می‌دهد. مشاهده صحنه‌ها در غزه گواه کافی بر سطح جنایات صهیونیستهاست.

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد: دشمن اسرائیلی همه لبنانی‌ها را بدون هیچ تفاوتی هدف قرار می هد مشابه آنچه در نبطیه رخ داد و مسئولان را نیز هدف قرار داد.

وی در ادامه با اشاره به توحش صهیونیست‌ها در قبال کشورهای عربی و اسلامی از آنها به عنوان مشتی کودن نام برد که نمی‌فهمند و انسان نیستند.

الحوثی آمریکا را شریک جنایات رژیم صهیونیستی دانست و گفت: اگر مشارکت و حمایت آمریکا نبود دشمن اسرائیلی نمی‌توانست تاکنون و به این شکل به تجاوزات و جنایات خود ادامه دهد. آمریکا و اسرائیل به دنبال تحقق یک هدف هستند. آنها دیدگاه‌ها و اعتقادات نزدیک و واحدی در قبال کشورهای عربی و ضرورت نسل کشی آنها دارند. آمریکا به دنبال مسلط کردن دشمن اسرائیلی بر منطقه خواه به شکل مستقیم یا به شکل سیطره سیاسی و اقتصادی و سیطره کامل است.

وی افزود: هدف این است که امت اسلامی آزادی و استقلال و کرامت نداشته باشد. دشمن به دنبال به خدمت گرفتن امت اسلامی برای منافع خود است. آمریکا و غرب حمایت تسلیحاتی و مالی و سیاسی از دشمن اسرائیلی به عمل می آورند و همزمان اظهارات فریبکارانه بر زبان می آورند.

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد: تحولات منطقه ناگهانی نبوده است بلکه نشات گرفته از رنج بیش از صد ساله ملت فلسطین از اشغالگری انگلیسی و اسرائیلی است. صهیونیستها از روز اول وحشی گری کردند و از حمایت غرب برخوردار بودند و غرب دست آنها برای ارتکاب هر نوع جنایتی بازگذاشت. طی 45 سال دشمن اسرائیلی مرتکب جنایات وحشیانه در بدترین سطح مرتکب شد.

وی تاکید کرد: برای همه روشن شده است که نه سازمان ملل و نه شورای امنیت و نه سازمان ها و محاکم بین المللی هیچکدام نمی توانند کاری انجام دهند و خطر دشمن را نمی توانند دفع کنند و باید امت به پا خیزد. امت اسلامی مسئولیت اخلاقی و انسانی و اسلامی دارد و باید برای دفع خطر از خود واکنشی نشان دهد. ما ثمره پایداری مجاهدان در غزه و لبنان و جانفشانی آنها را ملاحظه کردیم که چگونه در میانه همدستی برخی کشورهای عربی و اسلامی با دشمن مقابله کردند.

الحوثی گفت: دشمن به کشتار جمعی و ترور و قتل عام مردم روی آورده اما در میدان شکست خورده است. نسل کشی در غزه ادامه دارد. دشمن اسرائیلی با وحشی گری تمام آوارگان و مراکز اسکان آنها در مدارس با بمب های ویرانگر و سوزانی که آمریکا به آن داده است، هدف قرار می دهد و کودکان و زنان و سالخوردگان را می سوزاند. دشمن در شمال غزه با ارتکاب جنایات هولناک به دنبال بیرون راندن ملت فلسطین است. دشمن اسرائیلی بیش از 50 هزار واحد مسکونی را در شمال غزه ویران کرده است و از بشکه های انفجاری و ربات های ویرانگر استفاده می کند.

در حال تکمیل..