تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3817219
شناسه : 3817219
تاریخ :
ضرورت حمایت امدادی و زیستی از مردم جنگ‌زده غزه و لبنان اقتصاد ایران: رئیس جمعیت هلال احمر در همایش راهکارهای حمایت از محور مقاومت و مردم فلسطین و غزه بر ضرورت حمایت امدادی، زیستی و سلامت از مردم بی‌پناه و جنگ زده لبنان و غزه تاکید کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر در همایش راهکارهای حمایت از محور مقاومت و مردم فلسطین و غزه ۶ راهکار را در زمینه حمایت از مردم جنگ زده مطرح و تشریح کرد.

کولیوند در این همایش با بیان اینکه حمایت سیاسی و دیپلماتیک از مردم غزه و لبنان در شرایط فعلی ضرورت دارد، افزود: در شرایطی که رژیم صهیونیستی بدون در نظر گرفتن هیچ خط قرمزی، بی‌رحمانه به مردم و غیر نظامیان حمله می‌کند، اقدامات امنیتی نیز باید از سوی کشورهای منطقه در خصوص حملات رژیم صهیونیستی و با هدف بازدارندگی این رژیم، صورت گیرد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر در ادامه با تاکید بر نقش انکارناپذیر رسانه‌ها در نشان دادن وضعیت و شرایط سخت زندگی مردم جنگ‌زده، بر حمایت رسانه‌ای و فرهنگی و افزایش آگاهی عمومی در خصوص جنایات جنگی رژیم اشغالگر صهیونیستی تاکید کرد.

کولیوند با اشاره به ضرورت حمایت مردم برای تقویت محور مقاومت و تقویت وحدت امت اسلامی، خاطرنشان کرد: جمعیت هلال‌احمر طبق وظیفه انسانی و دینی و در چارچوب وظایف و اهداف عالی نهضت بین‌المللی صلیب سرخ و هلال‌احمر به‌منظور حمایت از زندگی و سلامت افراد نیازمند، با جمع‌آوری کمک‌های داوطلبانه مردم و ارسال محموله‌های امدادی و زیستی به مناطق جنگ‌زده، از مردم بی‌پناه و جنگ‌زده غزه و لبنان حمایت می‌کند.