تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3817190
شناسه : 3817190
تاریخ :
شولتز: به حمایت تسلیحاتی از اسرائیل ادامه خواهیم داد اقتصاد ایران: صدراعظم آلمان در حاشیه اجلاس اتحادیه اروپا در بروکسل، گفت: به حمایت تسلیحاتی از اسرائیل ادامه خواهیم داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دویچه وله، «اولاف شولتز» صدراعظم آلمان امروز پنجشنبه اعلام کرد: به حمایت تسلیحاتی از اسرائیل ادامه خواهیم داد.

صدراعظم آلمان در حاشیه اجلاس اتحادیه اروپا در بروکسل به بهانه آنچه وی «دفاع از خود» توصیف کرد، اعلام کرد به حمایت از اشغالگران قدس ادامه خواهد داد و برای این منظور نیز تسلیحات آلمانی به این رژیم ارسال خواهد شد.

«اولاف شولتز» اضافه کرد که این رژیم باید در این راستا به قوانین بین‌المللی پایبند و متعهد باشد و «راه‌حل دو دولتی» باید به عنوان هدف نهایی مد نظر قرار گیرد!

این در حالیست که رژیم اشغالگر قدس بیش از یک سال است که مردم مظلوم فلسطین و اخیرا لبنان را آماج حملات بیرحمانه خود قرار داده و تمامی قوانین بین المللی را آشکارا نقض می کند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه امروز با صدور بیانیه‌ای جدیدترین آمار شهدا و زخمی‌های حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون را اعلام کرد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، در نتیجه حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تا این لحظه، ۴۲ هزار و ۴۳۸ نفر به شهادت رسیده‌اند.