تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3817148
شناسه : 3817148
تاریخ :
قوه قضاییه اولویت خود را خدمت به مردم قرار دهد اقتصاد ایران: قم- مرجع تقلید شیعیان گفت: دستگاه قضایی باید اولویت‌ خود را خدمت به مردم قرار دهد و از تلاش های قضات و کارکنان دستگاه قضا در این زمینه تقدیر می کنیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله حسین نوری همدانی ظهر پنجشنبه در دیدار با معاون اول قوه قضائیه گفت: خدمت به مردم در روایات بسیار مورد تاکید قرار گرفته از عالی‌ترین عبادات به شمار می‌رود.

مرجع تقلید شیعیان تاکید کرد: دستگاه قضائی باید اولویت خود را خدمت به مردم قرار دهد و از تلاش‌های قضات و کارکنان دستگاه قضا در این زمینه تقدیر می‌کنیم.

آیت الله نوری همدانی خطاب به حجت الاسلام خلیلی معاون اول رئیس قوه قضائیه بیان کرد: در طی این سال‌های شناخت خوبی از شخصیت شما دارم که خدمت گذار و انقلابی هستید.

وی افزود: رئیس قوه قضائیه نیز در این مدت مسؤولیت خود با دلسوزی همت خود را برای حل مشکلات مردم به کار گرفته هر چند که ممکن است اشکالاتی وجود داشته باشد اما همین تلاش و داشتن نیت خیر برای خدمت به مردم و جامعه حائز اهمیت و با ارزش است.

مرجع تقلید شیعیان با تاکید بر تلاش مضاعف در راستای حل مشکلات مردم افزود: امیدواریم همه افرادی که در راستای خدمت به مردم و جامعه اسلامی تلاش می‌کنند توفیقات الهی همراه و توشه آنان باشد.