تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3817143
شناسه : 3817143
تاریخ :
خدمت به اهل بیت (ع) باید با اخلاص و اعتقاد باشد اقتصاد ایران: قم- امام جمعه قم گفت: خدمت به اهل بیت علیهم السلام باید با اخلاص و اعتقاد باشد و برپایی موکب‌های عزاداری و شادی به عنوان پایگاه‌های فرهنگی موجب ترویج معارف معصومین می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدمحمد سعیدی پیش از ظهر پنجشنبه در دیدار با نمایندگان اعتاب مقدس ایران در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها اظهار کرد: گرامیداشت مناسبت‌های منصوب به اهل بیت علیهم السلام ضرورت دارد و این امر با بسیاری از خیرات و برکاتی همراه خواهد بود.

امام جمعه قم بیان کرد: خدمت به اهل بیت علیهم السلام باید با اخلاص و اعتقاد باشد و برپایی موکب‌های عزاداری و شادی به عنوان پایگاه‌های فرهنگی موجب ترویج معارف معصومین می‌شود.

تولیت حرم حضرت معصومه سلام الله علیها ابراز کرد: اعتاب مقدس باید بتوانند واقعیات و حقایقی را به مردم منتقل کنند که وقتی وارد این حرم‌های مطهر می‌شوند، احساس ورود به مدرسه و محلی برای درس‌آموزی به آنها دست دهد و متن درسی این مدرسه نیز زیارت‌نامه‌هایی است که از طرف معصومین انشا شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: انبیا و اوصیا الهی در یک سلسله‌ای به یکدیگر متصل هستند و این مساله در زیارت نامه‌های معصومین مشهود است.

آیت الله سعیدی عنوان کرد: کاری که برای رضای خداوند انجام شود، قطع به یقین خیرات و برکاتی را به همراه دارد و این وظیفه مسئولان اعتاب مقدس بسیار مهم است.

وی ادامه داد: اعتاب مقدس باید حامل یک پیام، صدا و فرهنگ باشند و ترویج و نشر معارف اهل بیت علیهم السلام باید رأس آن قرار گیرد.

تولیت حرم حضرت معصومه سلام الله علیها خاطرنشان کرد: ما باید اعتاب مقدس را در بیان و عمل یک جمع ببینیم که به‌صورت هماهنگ رفتار می‌کنند.