تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3817068
شناسه : 3817068
تاریخ :
اذهان نخبگان غربی باید به سوی جبهه حق سوق پیدا کند اقتصاد ایران: قم- استاد فلسفه علم دانشگاه تهران گفت: امروز اذهان نخبگان غربی باید به سوی جبهه حق سوق پیدا کند و با روشنگری بایستی چهره ناپاک و پلید جنایت کاران جهان از جمله آمریکا و اسراییل آشکار شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سعید زیبا کلام پیش از ظهر پنجشنبه در همایش «تولد قیام» که در سالن همایش مجتمع هدایت قم برگزار شد، اظهار کرد: نسبت به تحولات منطقه باید دید کلان و جامعی داشته باشیم، چراکه بسیاری از این رویدادها راهبردی بوده‌اند.

استاد فلسفه علم دانشگاه تهران بیان کرد: سیطره طلبان و شرور ترین دشمنان بشریت سعی دارند تا وجهه ایران اسلامی را دیو گونه جلوه بدهند تا اهداف شوم و تجاوزگرایانه خود را اجرا کنند.

این تحلیلگر اندیشه سیاسی ابراز کرد: مبارزه با مستکبران جهانی و مساله نابودی رژیم صهیونیستی همواره از آغاز انقلاب اسلامی مطرح شده است و بسیاری از مجامع غربی درباره این موضوع تحقیق و مباحثه دارند.

وی تصریح کرد: مجامع غربی و آمریکایی برای ستیز با جمهوری اسلامی ایران صنعت هسته‌ای را مورد هدف قرار داده‌اند و این سیاست مبهم آنان است.

زیبا کلام ادامه داد: امروز نفرت و برائت تمام ملت‌های جهان به جهت نسل کشی تمام عیار صهیونیست‌ها به اوج خود رسیده است و حتی بسیاری از پارلمان‌های غربی نیز به این جنایات معترف شده‌اند.

استاد فلسفه علم دانشگاه تهران عنوان کرد: ابهام در کلان سیاست محکومیت و از بین بردن رژیم صهیونیستی و عوارض و تبعات آن را نبایستی نادیده گرفت و امروز دلیل اصلی مقابله و دشمنی آمریکا با ایران، عدم باج دادن کشور ما به زمامداران عالم است.

این پژوهشگر سیاسی اذعان کرد: امروز باید اذهان نخبگان غربی به سوی جبهه حق سوق پیدا کند و با روشنگری بایستی چهره ناپاک و پلید جنایت کاران جهان از جمله آمریکا و اسرائیل آشکار شود.

زیبا کلام خاطرنشان کرد: در خصوص مقابله با جبهه باطل و جانیان و صهیونیست‌ها نباید دست از فعالیت‌های علمی و اندیشه‌ای کشید و این را یقین دارد که رژیم صهیونیستی مشروعیت نداشته و همواره رو به افول است.