تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3817063
شناسه : 3817063
تاریخ :
توسعه اماکن ورزشی در آستارا از اولویت های ما است اقتصاد ایران: آستارا- نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به راه اندازی مجموعه ورزشی در شهر لوندویل گفت: توسعه اماکن ورزشی در آستارا از اولویت های ما است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ولی داداشی در حاشیه بهره برداری از سالن کشتی تختی آستارا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تمام تلاش‌ها بر این است تا بتوانیم میادین ورزشی را در تمام رشته‌ها توسعه دهیم و در این راستا جلساتی را با وزیر ورزش داشتیم که مقرر شد سالن‌هایی که قدمت بالایی دارند بازسازی و تعمیر شده و از فضاهای موجود برای ایجاد سازه‌های ورزشی در رشته‌های مختلف استفاده شود.

وی افزود: در بحث فوتبال به دنبال آن هستیم که زمین استاندارد با چمن طبیعی در استادیوم وحدت برقرار شود و همچنین استاندارد سازی سالن‌های ورزشی شهرستان نیز در اولویت قرار دارد.

داداشی با اشاره به تلاش‌ها برای ارتقای اماکن ورزشی در شهر لوندویل گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته به دنبال راه اندازی مجموعه ورزشی در شهر لوندویل هستیم اما به دلیل کمبود منابع ملی در این شهر و با توجه به اینکه اراضی موجود غالباً تحت نظارت سازمان حفاظت محیط زیست است مکاتباتی را با این سازمان داشتیم که بتوانیم یک زمین ۳ هکتاری را به این پروژه اختصاص دهیم.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه توسعه ورزش‌های روستایی در اولویت وزارت ورزش قرار دارد، افزود: در رابطه با ورزش‌های روستایی و عشایری برای ۵ روستای شهرستان از وزارت ورزش دستور گرفتیم که بتوانیم زمین‌های مناسب ورزشی را در اختیار جوانان روستایی قرار دهیم.

وی افزود: در تلاش هستیم خدماتی شایسته و پویا در حوزه ورزش در روستاهای آستارا با همکاری و همیاری مردم روستایی ارائه کنیم و در این راستا زیرساخت‌ها در این حوزه در حال آماده شدن است تا بتوانیم ورزش‌های تخصصی را نیز در روستاها برقرار کنیم و شاهد توسعه و پیشرفت همه جانبه ورزش در شهرستان باشیم.