تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3817048
شناسه : 3817048
تاریخ :
بزرگترین طرح توسعه و تجهیز ورزشی در استان بوشهر اجرا می‌شود اقتصاد ایران: بوشهر- مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: بزرگترین طرح توسعه و تجهیز ورزشی در استان بوشهر اجرا می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر جمالی صبح پنجشنبه در نشست با مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان بوشهر اظهار کرد: توسعه و تقویت زیرساخت‌های ورزشی استان بوشهر را به صورت جدی دنبال می‌کنیم.

وی ضمن تقدیر از توجه بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود به فعالیت‌های ورزشی، گفت: یکی از اولویت‌های جذب جوانان و نوجوانان به مکان‌های معنوی، فضاهای ورزشی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر ادامه داد: در حال حاضر، اولویت اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر تجهیز مساجد، بقاع متبرکه و پایگاه‌های مقاومت به امکانات ورزشی است.

جمالی افزود: در هفته تربیت بدنی و ورزش، تجهیزات ورزشی در بین متقاضیان توزیع و مکان‌های مختلفی به این امکانات مجهز می‌شود.

وی با ارائه گزارش خدمت‌رسانی انقلاب اسلامی و اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر به مردم تاکید کرد: در هفته تربیت‌بدنی و ورزش سال جاری بزرگترین طرح توسعه تجهیز بعد انقلاب اسلامی در استان بوشهر اجرا می‌شود.