تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3817034
شناسه : 3817034
تاریخ :
تالش یکی از قطب‌های مهم کشاورزی در کشور به شمار می رود اقتصاد ایران: تالش- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: تالش به عنوان یکی از قطب‌های مهم کشاورزی در کشور و گیلان به شمار می رود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، صالح محمدی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان تالش با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این شهرستان در بخش‌های مختلف اظهار کرد: شهرستان تالش به عنوان یکی از قطب‌های مهم کشاورزی کشور و گیلان به شمار می‌رود.

وی افزود: این شهرستان با دارا بودن تنوع زیستی فراوان، شرایط آب و هوایی مناسب و منابع طبیعی بی‌نظیر، همواره از جایگاه ویژه‌ای در کشاورزی برخوردار بوده و محصول صادراتی و ارز آور مانند کیوی، نه تنها سبب رونق اقتصادی در منطقه شده و بخش قابل توجهی ارز آوری هم برای کشور را دارد، بلکه ظرفیت صادراتی بالایی نیز دارد.

نگاه نمایندگان مجلس در راستای حمایت از کشاورزان است

«یاسر اسلام دوست» نماینده مردم شهرستان‌های تالش رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه اظهار کرد: نگاه نمایندگان مجلس در راستای حمایت از کشاورزان است.

وی با بیان اینکه در جهت افزایش تولیدات کشاورزی و حمایت از این قشر زحمتکش گام‌های مثبتی برداشته شده است، گفت: برای حفظ کشاورزی و توسعه پایدار سرشماری کشاورزی الزامی می‌باشد لذا با تصویب قوانین در مجلس در راستای کمک به کشاورزان شاهد تولید و شکوفایی بیش از گذشته کشاورزان زحمتکش باشیم.