تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3816987
شناسه : 3816987
تاریخ :
ضرورت حفظ وحدت بین مدیران دستگاه های اجرایی و دستگاه قضا در قم اقتصاد ایران: قم- معاون اول رییس قوه قضاییه بر لزوم حفظ وحدت در بین مدیران دستگاه های اجرایی و قضاییه در راستای ارایه خدمات مطلوب تر به مردم تاکید کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی ظهر پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان قم در سخنانی گفت: فرصت‌های خدمتگذاری به سرعت می‌گذرد و باید در دوره جدید مدیریت دادگستری استان قم ریل گذاری ها در مسیر خدمت رسانی مطلوب به مردم در عرصه‌های مختلف قضائی، اجتماعی و فرهنگی دنبال شود.

معاون اول رئیس قوه قضائیه گفت: امروز شاهد تجاوزها و جنایات رژیم اشغالگر قدس هستیم و جهان نظاره گر این فجایع است و بلکه از این جنایت‌ها حمایت هم می‌کند و هر روز شاهد کشتار کودکان و زنان و مردان مردم مظلوم غزه و لبنان هستیم.

حجت الاسلام خلیلی افزود: رفتارهای رژیم اشغالگر قدس در چهارچوب انسانیت نمی گنجد و این رژیم همه مرزهای تجاوز را دردیده و سید بزرگی همانند سید حسن نصرالله را از ما گرفته است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند در این شرایط نیاز است اتحاد و انسجام خود را بیش از پیش حفظ دهیم و فلسفه امامت و ولایت ایجاد الفت و اتحاد بین مردم است و با این اتحاد می‌شود در برابر دشمن جانی پیروز شد و تفرقه ما را از فلسفه امامت دور می‌کند.

معاون اول رئیس قوه قضائیه در ادامه با بیان اینکه امروز وحدت نیاز اساسی استان قم است افزود: وحدت بین مسؤولان قضائی و اجرایی در این شرایط در استان قم در سطح بالایی وجود دارد و اگر امروز شاهد پیشرفت و توسعه در قم هستیم مرهون اتحاد در بین دستگاه‌های مختلف هستیم و ایجاد الفت در بین کارکنان و قضات دستگاه قضا نیز باید بیش از سایر دستگاه‌ها باشد.

حجت الاسلام خلیلی ابراز کرد: باید فضا را برای ارتباط با مردم گسترده کنیم و پیوندها با مردم را افزایش دهیم تا خدمت رسانی به جامعه افزایش یابد.

وی تاکید کرد: امروز برای خدمات بی شمارتر به مردم، نیازمند انسجام و اتحاد بیشتری هستیم و در طی مدیریت حجت الاسلام مظفری شاهد ارائه خدمات خوبی از سوی دستگاه قضائی در استان قم به مردم بودیم.

حجت الاسلام خلیلی بیان کرد: تجارب گرانسنگ مدیران به خصوص حجت الاسلام مظفری در فرصت‌های دیگر مورد بهره برداری قرار می‌گیرد و فردی که جایگزین می‌شود نیز باید چهره شناخته شده ای باشد که البته همین گونه نیز بوده است.

وی ابراز کرد: همدلی و همدل کردن بین مدیران و خادمان ملت در راستای تحقق عدالت از ویژگی‌های حجت الاسلام موسوی رئیس کل جدید دادگستری استان قم است.

معاون اول رئیس قوه قضائیه ادامه داد: قم دارای شرایط و ویژگی‌های خاصی است که می‌طلبد شیوه نوینی برای مدیریت عرصه قضائی را دنبال کرد.

وی تاکید کرد: ارتباط با مراجع عظام تقلید باید در دستور کار باشد و نصایح آنان مورد توجه مسؤولان قضائی قرار گیرد و به کار گرفته شود.