تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3816972
شناسه : 3816972
تاریخ :
۴ پروژه ورزشی در خراسان‌شمالی افتتاح می‌شود اقتصاد ایران: بجنورد_ مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی گفت: چهار پروژه ورزشی با اعتبار ۲۸ میلیارد تومان طی هفته تربیت بدنی در سطح خراسان شمالی افتتاح می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

غلامحسین شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی و ورزش بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی در سطح استان برگزار می‌شود.

وی گفت: این برنامه‌ها با همکاری هیئت‌های ورزشی در دو بخش بانوان و آقایان، ادارات تابعه و همکاری سایر نهادها و دستگاه‌ها برای ایجاد نشاط و شادابی در سراسر استان برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی افزود: برنامه‌های این هفته با نواختن زنگ گود زورخانه هماهنگ با سراسر کشور آغاز می‌شود.

وی به افتتاح ۴ پروژه ورزشی در استان اشاره کرد و بیان داشت: سالن چندمنظوره بانوان و پیست سوارکاری شهرستان بجنورد، زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال روستای چمن بید و زمین چمن مصنوعی شهر راز با تخصیص اعتبار ۲۸ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

شاکری گفت: همچنین تکمیل روشنایی زمین استادیوم تختی و تعمیر کف‌پوش سالن ورزشی سنخواست و بک پولاد نیز در این هفته اتمام و به بهره‌برداری خواهد رسید.