تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3816969
شناسه : 3816969
تاریخ :
وجود ۶ کلاس الحاقی کانکسی در روستاهای مراوه تپه اقتصاد ایران: گرگان-مدیرکل توسعه،تجهیز و نوسازی مدارس گلستان گفت: در روستاهای مراوه تپه ۶ کلاس الحاقی کانکسی وجود دارد که با برچیدن کانکس مدارس آق قلعه و خداقلی مشکلات آموزشی این مدارس برطرف می شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

وحید فراهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن تقدیر از اقدام خیر نیک اندیش اظهار کرد: امروز یکی از روزهای شیرین در نوسازی مدارس است که تفاهم نامه خیری برای برچیدن مدرسه کانکسی توسط خیر بومی امضا ء شد.

مدیر کل نوسازی مدارس گلستان گفت: توجه خیرین نیکوکار به امر مدرسه سازی و توسعه مدارس نشان‌دهنده شناخت صحیح جامعه از اهمیت تعلیم و تربیت آینده سازان جامعه است.

وی افزود: به دلیل کمبود کلاس در ساختمان مدرسه و تراکم زیاد دانش آموز، دو کلاس مدرسه خاکی مراوه تپه در کانکس برگزار می‌شد که با این تفاهم نامه توسعه مدرسه اتفاق می‌افتد.

فراهی اظهار کرد: در شهرستان مراوه تپه ۶ کلاس الحاقی کانکسی در روستاهای شاخلی، آق قلعه و محله خداقلی وجود دارد که با برچیدن کانکس مدارس آق قلعه و خداقلی مشکلات آموزشی این مدارس بزودی برطرف می‌شود.

گفتنی است این پروژه بازیر بنای ۱۰۰ مترمربع به صورت مشارکتی توسط خیر مدرسه ساز و اداره کل نوسازی مدارس گلستان ساخته خواهد شد.