تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3816949
شناسه : 3816949
تاریخ :
غرش موشک‌های ایران موجب شادی مردم منطقه شد اقتصاد ایران: شهرکرد-نماینده مردم شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: غرش موشک‌های ایران موجی از شادی در بین مردم منطقه به راه انداخت و این یعنی ضربات ایران به درستی اسرائیل را متنبه کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

احمد راستینه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: کشور روزهایی را پشت سر می‌گذارد که به شدت پدیده‌های سیاسی و اجتماعی شکل پیچیده‌ای به خود گرفته است.

وی تصریح کرد: ترور اسماعیل هنیه به‌عنوان مهمان ایران کار دولت جدید را دشوار کرد، این ترور پیام جدیدی برای جوامع بین‌المللی داشت و آن اینکه اگر ما نتوانیم از امنیت پایدار کشور دفاع و امنیت سفرهای دیپلماتیک را فراهم کنیم پس نمی‌توانیم از منافع ملت در بلندمدت دفاع کنیم.

راستینه افزود: همه می‌دانستند ایران پاسخ ترور اسماعیل هنیه را می‌دهد، اما تأخیر باعث ایجاد توهم در نتانیاهو شد به همین دلیل به فکر حذف جبهه مقاومت افتاد.

وی تاکید کرد: خویشتن‌داری ایران حدی دارد و پیام شفاف و روشن ما به دنیا و عرصه‌های بین‌الملل این بود که صبوری ایران نشانه ضعفش نبوده است.

نماینده مردم شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: با شهادت شهید سید حسن نصرالله موج بزرگی از مطالبه بین مردم ایران و منطقه شکل گرفت به‌طوری که امروز همه از عملیات «وعده صادق ۲»، خوشحال هستند.

راستینه ادامه داد: عملیات «وعده صادق ۲» به‌کارگیری بخش کوچکی از توانمندی ایران بود، اما همین عملیات دنیا را متحیر کرد، ایران در این عملیات از همه ظرفیت تکنولوژیک خود استفاده نکرد اما آسیب جدی به رژیم صهیونیستی وارد کرد.

وی ادامه داد: غرش موشک‌های جمهوری اسلامی ایران موجی از شادی در بین مردم منطقه به راه انداخت و این شادی‌ها نشان داد ضربات ایران به درستی رژیم صهیونیستی را متنبهه کرد.

نماینده مردم شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اسرائیل با این تصور که آمریکا در پاسخ به ایران کنارش خواهد بود، تهدید ضربه به پایگاه‌های هسته‌ای ایران را مطرح کرد، در گام دوم حمله به تأسیسات نفتی مطرح شد و پاسخ ایران در این زمینه روشن و واضح اعلام شد.

راستینه با اشاره به اینکه ایران به وضوح اعلام کرد هر کشوری آسمان خود را در اختیار اسرائیل قرار دهد تاسیساتش مورد هدف ایران قرار خواهد گرفت افزود: این پیام ایران افزایش سرسام‌آور قیمت نفت را به همراه داشت.

وی خاطرنشان کرد: در نهایت اسرائیل پیام حمله به تأسیسات نظامی را مطرح کرد اما باز هم پاسخ ایران را دریافت کرد، پیام ایران برای رژیم منحوس صهیونیستی این است که خوشتن‌داری یک‌جانبه به پایان رسیده است.

نماینده مردم شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در تمام تقابل‌ها و جنگ‌ها رقبا از همه ابزارها برای ضربه به طرف مقابل استفاده می‌کنند، سالیان سال است سیستم‌های اطلاعاتی دشمنان انقلاب از همه توان خود برای توقف جمهوری اسلامی ایران استفاده کرده است.

راستینه یکی از حربه‌های دشمن مقابل ایران را نفوذ دانست و عنوان داشت: موضوع مهم و اساسی این است که در مقابل دسیسه‌های دستگاه‌های جاسوسی موصاد و سیا باید ایستاد و آمادگی کافی داشت.

وی ترور را پدیده‌ای رذیلانه و شوم که با کمترین امکانات قابل اجرا است، عنوان کرد و بیان داشت: سیستم‌های اطلاعاتی کشور آمادگی کامل برای برخورد با نفوذ را دارند.

نماینده مردم شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همیشه شایعه بُرنده‌ترین سلاح دشمن برای تخریب روحیه طرف مقابل است، دشمن به واسطه امپراتوری رسانه‌ای با تولید شایعه تلاش می‌کند با نابودی اعتماد به نفس ملت‌ها پیروز میدان باشد.