تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3816929
شناسه : 3816929
تاریخ :
خرید بیش از ۱۰ هزار تن شیر از دامداران استان قزوین اقتصاد ایران: قزوین- مدیر تعاون روستایی استان قزوین از خرید ۱۰ هزار و ۱۱۰ تن شیر در مراکز جمع‌آوری خبر داد و گفت: این میزان شیر در ۶ ماهه نخست امسال از دامداران استان قزوین خریداری شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام رحمانی از خرید ۱۰ هزار و ۱۱۰ تن شیر در مراکز جمع‌آوری خبر داد و اظهار کرد: این میزان شیر در ۶ ماهه نخست امسال از دامداران استان قزوین خریداری شده است.

وی هدف از خرید و جمع‌آوری شیر را ارائه خدمات به دامداران و جلوگیری از نوسانات قیمت شیر، ایجاد امنیت شغلی و تولیدی برای دامداران، حمل بهداشتی و اصولی شیر، کوتاه کردن دست واسطه‌ها و دلالان از بازار شیر، تأمین نیاز صنایع لبنی عنوان کرد.

رحمانی با بیان اینکه یکی از عوامل مهم تأمین سلامت دام و تولید شیر بهداشتی داشتن محیط مناسب و بهداشتی نگهداری دام است، گفت: ایستگاه‌های جمع‌آوری شیر تحت نظارت تعاون روستایی استان فعال هستند و این مراکز از امکانات فیلتراسیون و خنک کردن شیر برخوردار بوده و شیر تولیدی دامداران را جمع‌آوری نموده و پس از سرد کردن به واحدهای فراوری تحویل می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: تعاون روستایی شبکه گسترده با توزیع مویرگی در سراسر استان دارد، شیر مازاد دامداران را خریداری و به کارخانه‌های لبنی ارسال می‌شود.