تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3816921
شناسه : 3816921
تاریخ :
ضرورت توجه ملی به ورزش مازندران اقتصاد ایران: ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار توجه ملی به ورزش استان شد و گفت: مازندران اندازه 18 استان کشور مدال آوری دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدی لائینی پیش ازظهر پنجشنبه در مازندران در دیدار با جامعه ورزشی اظهار داشت: ما در یک ماه اخیر شاهد قهرمانی بسیاری بوده و هستیم و آنهایی هم که در غزه در میدان نظامی رژیم اشغالگر قدس را به زانو در آوردند و ورزشکارانی که در میادین ورزشی با این رژیم حاضر به مبارزه نمی‌شوند، از نظر روحی شکستی که به آنها وارد می‌کنند کمتر از شکستی نیست که حزب الله و جبهه مقاومت ما در میدان نظامی بر دشمنان وارد می‌کنند.

لائینی افزود: هر دو به یک شکل قهرمانی بوده زیرا جنگ ما جنگ ترکیبی است، یعنی از همه میدان‌ها برای شکست مقابل استفاده کردند و یکی از آن میدان‌ها میدان ورزش است.

وی ادامه داد: عوامل استکبار سعی می‌کنند ایران در میادین ورزشی مدالی نگیرد تا نظام جمهوری اسلامی را تخریب کنند و در حوزه فرهنگ و اقتصاد و ورزش و سیاست و نظامی و در حوزه رسانه‌ای در همه زمینه‌ها دشمنان با ما جنگ دارند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: واقعاً ورزش امروز مثل ۵۰ سال قبل نیست و امروز باید با حساسیت و نگاه ویژه‌تری ورزش را نگاه کرد و برای ورزش باید مایه گذاشت.

وی با تقدیر از قهرمانان نوجوانان، جوانان و از همه مخصوصاً از خانواده ورزشکاران اظهار کرد: از نظر اینکه ما در مازندران کم و کسری‌هایی در حوزه ورزش داریم این مسلم است و باید به ورزش مازندران مسئوولان کشوری توجه بیشتری داشته باشند و از مازندران باید دو وزیر کشاورزی و ورزش داشته باشیم چون مازندران به اندازه ۱۸ کشور مدال آوری دارد.

این مسئول تاکید داشت: آنچنان که باید و شاید توجه آنچنانی از سوی مسئولیت عالی رتبه به حوزه ورزش نشده است در حالی که از لحاظ امکاناتی و بودجه باید به ورزش مازندران توجه ویژه شود و ورزشکاران و قهرمانان آسیایی و جهانی مازندرانی، باید مورد توجه ویژه قرار بگیرند و برای آینده شغلی آنها نباید دغدغه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: برای قهرمانان در سطح ملی، که قهرمان شدند قطعاً یک سلسله مشوق باید در نظر گرفته شود و باید این مصوبات در عمل پیاده شود و این نخبگان ورزشی ما برای آینده خود دچار سرگیجه نشوند و به مشکل بر نخورند.