تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3816893
شناسه : 3816893
تاریخ :
حل مشکلات به کمک کارآفرینان، گروه‌های جهادی و خیرین اقتصاد ایران: مدیرکل هماهنگی شبکه‌های مردمی کمیته امداد نقش کارآفرینان و فعالان اقتصادی در ایجاد اشتغال و همکاری خیرین و گروه‌های جهادی در حل مشکلات مردم را پر اهمیت دانست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حمزه‌علی کوهساری مدیرکل هماهنگی شبکه‌های مردمی کمیته امداد در همایش تجلیل از خیریه‌ها و تشکل‌های مردمی استان آذربایجان شرقی که در محل کمیته امداد این استان برگزار شد، گفت: ۲ گروه در جامعه هستند که اگر نبودند بسیاری از امور با مشکل مواجه می‌شد.

مدیرکل هماهنگی شبکه‌های مردمی کمیته امداد یکی از این گروه‌ها را کارآفرینان و فعالان اقتصادی عنوان کرد و گفت: اگر این گروه نبودند ایجاد اشتغال از سوی دولت برای همه امکان‌پذیر نبود.

کوهساری دومین گروه را خیران و گروه‌های جهادی و مردمی عنوان کرد و افزود: اگر این گروه نبودند، حجم مراجعات برای درخواست کمک به دستگاه‌ها و کمیته امداد افزایش می‌یافت و بسیاری از نیازها بی‌پاسخ می‌ماند.

وی ادامه داد: برگزاری همایش تجلیل از خیران در همه استان‌ها برنامه‌ریزی شده و بیست و پنجمین مورد آن در آذربایجان شرقی برگزار شد و ظرف ۲ ماه آینده در ۶ استان دیگر نیز برگزار خواهد شد تا به نوعی از فعالیت‌های مؤسسه‌های خیریه و نیکوکاران قدردانی شود.

کوهساری افزود: پس از اتمام همایش‌های تجلیل از مؤسسه‌های خیریه، همایش تجلیل از گروه‌های اقتصادی نیز در سراسر کشور برگزار می‌شود تا این گروه‌های اقتصادی که نقش مهمی در اشتغال پایدار مددجویان و توانمندسازی آنها ایفا می‌کنند، تجلیل شوند.

وی با بیان اینکه مؤسسه‌های خیریه قهرمان ملی در رفع نیازهای مستمندان هستند، گفت: در حضور همه مؤسسه‌های خیریه و گروه‌های جهادی و مردمی باید عهد ببندیم تا دانش‌آموزی به خاطر ضعف مالی از تحصیل محروم نشود، گفتمان ازدواج آسان را در جامعه نهادینه کنیم و برای اشتغال و مسکن و درمان نیازمندان تلاش کنیم.