تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3816819
شناسه : 3816819
تاریخ :
تیم رباتیک بابلسر رتبه اول مسابقات هلند را کسب کرد اقتصاد ایران: فریدونکنار - مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار گفت: تیم رباتیک دانش آموزی شهرستان رتبه اول مسابقات جهانی هلند را کسب کرده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سید رضا کاظم‌پور صبح پنجشنبه در هفتمین جلسه شورای ادارای با اشاره به اینکه تیم رباتیک شهرستان، قائم مقام کشور شده بود، اظهار داشت: این تیم با اعزام به هلند توانست رتبه اول رو کسب کرد که باعث افتخار شهرستان، استان و کشور است.

وی تصریح کرد: در کنکور امسال ۳ دانش‌آموز علوم پزشکی قبول شدند و دو رتبه زیر ۱۰۰ و یک رتبه زیر ۲۰۰ داشتیم که رتبه ۱۷ انسانی حقوق دانشگاه تهران از جمله این قبولی‌ها است و در کنار این قبولی‌ها، رتبه ۵۲ ریاضی داشتیم که مهندسی صنایع دانشگاه شریف را قبول شد.

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار افزود: تشکر می‌کنم از اینکه که به خانواده‌های این دانش‌آموز فرماندار و امام جمعه سر زدند و در مصلای نماز جمعه نیز از دانش‌آموزان برتر کنکور تقدیر شد.

کاظم‌پور خاطرنشان کرد: در مجموع ۵۰۰ دانش‌آموز در پایه دوازدهم پسر و دختر در حال تحصیل داشتیم که در کنکور شرکت کردند و از این تعداد دانش آموزان، ۵۲ دانش آموز دانشگاه دولتی قبول و حدود ۱۴ نفر نیز در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شدند و به نوعی همکاران آینده ما هستند.