تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3816717
شناسه : 3816717
تاریخ :
وزش شدید باد همراه با توده گرد و غبار مهمان زنجانی ها می شود اقتصاد ایران: زنجان-مدیرکل هواشناسی استان زنجان، از وقوع وزش باد شدید همراه با نفوذ توده گردو غبار به استان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر، به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: آسمان استان صاف بوده ولی از بعد از ظهر بر میزان پوشش ابرها افزوده می شود.

وی با بیان اینکه بارش پراکنده باران مناطق مختلف استان را فرا می گیرد، ابراز کرد: ارش باران با رعد و برق همراه خواهد بود که در این میان به شهروندان تصویه می شود در بلندی ها تردد نکنند.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان، از وقوع وزش باد شدید در استان خبر دادو گفت: در این راستا شهروندان در کنار ساختمانهای نیمه کاره و درختان فرسوده تردد نکنند.

رحمان نیا تاکید کرد: در این میان با توجه به وضعیت جوی حاکم، هشدار هواشناسی رنگ زرد برای استان صادر شده است که بر این اساس توصیه می شود هم استانی ها به دلیل وزش باد شدید از توقف و تردد در کنار ساختمانهای نیمه کاره خود داری کرده و همچنین به علت وقوع رعد و برق در بلندی ها تردد نکنند.

وی افزود: همچنین با توجه به وزش باد شدید شاهد خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهد شد که بر این اساس توصیه می شود گروه‌های حساس از حضور در محیط های باز خود داری کنند.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان، ابراز کرد: تا روز جمعه هوای استان گرم خواهد بود ولی از روز شنبه هوا سرد می شود و دمای فعلی شهر زنجان ۱۳ درجه سانتی گراد است که نسبت به روز گذشته هوا گرم شده است.