تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3816712
شناسه : 3816712
تاریخ :
مرکز دولتی سطح ۳ ناباروری در شهر ایلام راه اندازی شد اقتصاد ایران: ایلام-سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: مرکز دولتی سطح ۳ ناباروری در شهر ایلام راه اندازی شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، هدایت حیدری زاده در آیین راه‌اندازی سطح سه ناباروری در ایلام، اظهار کرد: بیش از ۷۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای راه‌اندازی، تجهیزات پزشکی و جذب نیروی فوق تخصصی فلوشیپ نازایی در این مرکز هزینه شده است.

وی افزود: مرکز دولتی سطح ۲ ناباروری در شهرستان دره‌شهر نیز فعال است و در این ۲ مرکز، تمام اقدامات پزشکی برای رفع ناباروری و همچنین ارتقاء شاخص‌های حوزه جوانی جمعیت و فرزندآوری با حضور پزشک متخصص انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی این ۲ مرکز در ایلام از تردد زوج‌های نابارور به مرکز کشور و دیگر استان‌ها و تحمیل هزینه اضافی جلوگیری می‌کند، تشریح کرد: تا کنون حدود ۵۰۰ مورد عمل جراحی لاپراسکوپی و هیستروسکوپی و همچنین ۱۳۰ مورد نیز پانکچر به همت نیروهای فوق تخصص فلوشیپ نازایی در استان انجام شده است.

کلینیک ناباروری بیمارستان ولیعصر دره‌شهر، ارائه دهنده خدمات تخصصی ناباروری با داشتن تجهیزات نوین و پزشکان متخصص، توانسته است به یکی از مراکز برجسته برای زوج‌های نابارور در استان و منطقه تبدیل شود.