تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3816695
شناسه : 3816695
تاریخ :
افشای هدف «طرح پیروزی زلنسکی» توسط نائب رئیس شورای فدراسیون روسیه اقتصاد ایران: نائب رئیس شورای فدراسیون روسیه هدف از طرح پیروزی رئیس جمهور اوکراین را فاش کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ریانوستی، «کنستانتین کوساچف» نائب رئیس شورای فدراسیون روسیه با انتشار پیامی در کانال تلگرامی خود هدف از طرح پیروزی رئیس جمهور اوکراین را افشا کرد.

نائب رئیس شورای فدراسیون روسیه در این خصوص گفت: هدف از طرح پیروزی «ولودیمیر زلنسکی» (رئیس جمهور اوکراین ) کشاندن غرب به درگیری مستقیم با روسیه است.

«کنستانتین کوساچف» اضافه کرد: طرح ارائه شده موسوم به پیروزی توسط ولادیمیر زلنسکی، یک راهبرد برای وارد کردن غرب به درگیری مستقیم با روسیه است؛ بند مربوط به استقرار بسته بازدارندگی راهبردی غیرهسته ای در خاک اوکراین با هدف ادامه درگیری در آن قید شده است.

وی در ادامه افزود که مسکو تا کنون بارها موضع خود در خصوص حل و فصل دیپلماتیک بحران اوکراین را به صورت شفاف بیان کرده و بر آن تأکید داشته است.

ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه دیروز چهارشنبه درباره «طرح پیروزی» اوکراین در بیانیه‌ای اعلام کرد: طرح پیروزی زلنسکی (رئیس جمهور اوکراین) مجموعه‌ای از شعارهای بی ربط و نامنسجم است.

در بیانیه صادره از سوی سخنگوی وزارت خارجه روسیه در این خصوص اضافه شده بود: زلنسکی؛ ناتو را به درگیری مستقیم با روسیه سوق می‌دهد و مجدداً بر کسب مجوز حمله به خاک روسیه پافشاری می‌کند. این طرح با هدف استخراج پول و به نمایش گذاشتن قابلیت‌های تروریستی خود ارائه شده است.