تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3816661
شناسه : 3816661
تاریخ :
بیش از یک میلیون لبنانی در اثر حملات اسرائیل آواره شده‌اند اقتصاد ایران: وزیر اقتصاد لبنان گفت که حمله و جنگ رژیم اسرائیل علیه این کشور عربی باعث شده است که بیش از یک میلیون لبنانی خانه خود را ترک کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، امین سلام، وزیر اقتصاد و تجارت لبنان در گفت‌وگو با یک رسانه عراقی گفت که در اثر جنگ رژیم اسرائیل علیه لبنان، بیش از یک میلیون و 100 هزار نفر مجبور به ترک خانه‌های خود شده‌اند.

لبنان، بیش از شش میلیون و 680 هزار نفر جمعیت دارد و جنگ اخیر اسرائیل و حملات این رژیم علیه شهرها و روستاهای لبنان خسارت مادی و انسانی زیادی برجای گذاشته است.

وزیر لبنانی گفت که از دولت عراق و نخست وزیر این کشور به دلیل کمک‌هایی اخیر به مردم و دولت لبنان تقدیر و تشکر و گفت که این کمک‌ها برای هفت ماه کافی است و عراق 200 هزار تن آرد به لبنان ارسال کرده و به کمک‌ کردن ادامه می‌دهد.

 وزارت بهداشت لبنان امروز چهارشنبه اعلام کرد که در حمله رژیم اسرائیل به مناطق مسکونی و شهرداری شهر النبطیه، 14 نفر شهید شده‌اند. این وزارت خانه همچنین اعلام کرد که از ابتدای جنگ 2367 در حملات اسرائیل شهید و 11088 مجروح شده‌اند.

انتهای پیام/