تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3816643
شناسه : 3816643
تاریخ :
 دیدار با خانواده معظم شهدا موجب افتخار و سربلندی است اقتصاد ایران: شفت_ فرمانده سپاه شفت گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا موجب افتخار و سربلندی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ احمد نقدپور شامگاه چهارشنبه در دیدار با خانواده شهید احمد مهدی زاده در روستای کاسان پسیخان در راستای اجرای طرح رهروان شهدا و تکریم از خانواده معظم شاهد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار کرد: خانواده معظم شهدا، حق بزرگی بر گردن همه مردم و مسئولان دارند.

فرمانده سپاه شفت با بیان اینکه ایثارگری جوانان برومند موجبات پیروزی و سربلندی کشور عزیزمان در هشت سال دفاع مقدس را ایجاد کرده است، گفت: وظیفه همه ما زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای عزیز ایران اسلامی است و نباید فراموش کرد ایثارگری شهیدان و خانواده‌های آن‌ها است که امروزه در امنیت و آسایش زندگی می‌کنیم.

وی در ادامه هدف از این دیدارها را ترویج فرهنگ ایثار، فداکاری و مقاومت دانست و افزود: ما همواره قدردان ایثار و فداکاری‌های خانواده‌های معظم شهدا بوده و خود را مدیون خون پاک شهدا می‌دانیم چرا که دیدار با خانواده معظم شهدا موجب افتخار و سربلندی است.

 دیدار با خانواده معظم شهدا موجب افتخار و سربلندی است

گفتنی است، «شهید احمد مهدی زاده» به عنوان بسیجی در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافت و سرانجام در تاریخ بیست و چهارم تیر ۱۳۶۱، در شرق بصره عراق به شهادت رسید.