تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3816567
شناسه : 3816567
تاریخ :
واحدهای تولیدی و صنعتی استان سمنان تیم‌های ورزشی را حمایت کنند اقتصاد ایران: سمنان- استاندار سمنان با تاکید بر اینکه ورزشکاران استان می‌بایست مورد حمایت قرار گیرند، گفت: از واحدهای تولیدی و صنعتی انتظار می‌رود در این مقوله ورود کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی شامگاه چهارشنبه در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان به مناسبت هفته تربیت بدنی به میزبانی این اداره کل بابیان اینکه استان سمنان دارای ظرفیت‌های فراوان در رشته‌های مختلف ورزشی است، ابراز داشت: بدون شک این استان در آینده می‌تواند نماینده مناسبی برای ورزش کشور باشد.

وی با تاکید بر اینکه واحدهای صنعتی و تولیدی با توجه به مسئولیت اجتماعی خود باید پای کار ورزش حضور داشته باشند، افزود: انتظار می‌رود این واحدها تیم‌های ورزشی استان را پشتیبانی و حمایت کنند.

استاندار سمنان بابیان اینکه ایجاد خانه‌های ورزش در روستاهای استان می‌بایست پیگیری شود، ابراز داشت: این مراکز نقش مؤثری در ایجاد نشاط در جوانان روستایی دارند.

هاشمی با بیان اینکه تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی باید در اولویت قرار گیرد، تصریح کرد: در ادامه سیاست اجرایی دولت سیزدهم اتمام پروژه‌های نیمه تمام عمرانی را در دستور کار خود دارد.

وی بابیان اینکه اجرای ورزش صبحگاهی در محلات، مساجد و پارک‌ها تقویت شده و باید افزایش یابد، افزود: واگذاری سالن‌های ورزشی به بخش خصوصی اقدام مناسبی اما لازم است تدبیر لازم در خصوص اختصاص سهمیه به خانواده‌های کم بضاعت مد نظر قرار گیرد.