تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد سلامت
لینک : econews.ir/5x3816559
شناسه : 3816559
تاریخ :
اعلام زمان درخواست نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر اقتصاد ایران: اداره کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران زمان ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی جدید ۱۴۰۳-۱۴۰۴ وزارت بهداشت را اعلام کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران، در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: زمان ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی جدید ۱۴۰۳-۱۴۰۴ از تاریخ بیست و چهارم مهرماه الی چهارم آبان ماه سال‌جاری از طریق مراجعه به سامانه انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت به آدرس http://shahedtransmission.behdasht.gov.ir/ امکان پذیر است.

در این اطلاعیه آمده است متقاضیان شاهد و ایثارگر در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری حرفه‌ای پزشکی داروسازی و دندانپزشکی می‌توانند درخواست خود را پس از ثبت‌نام در دانشگاه مبدأ و دریافت شماره دانشجویی در سامانه ثبت کنند تا بر اساس شرایط و ضوابط و اولویت‌های ایثارگری در کمیسیون ذیربط رسیدگی شود و پیگیری وضعیت درخواست انتقالی نیز از طریق سامانه مذکور و با استفاده از شماره دانشجویی و کد ملی میسر خواهد بود.

در پایان این اطلاعیه آمده است: انتقال دانشجو فقط از طریق سامانه مربوطه صورت می‌گیرد و فقط مدارک و تقاضاهای ارسال شده از طریق سامانه بررسی شده و ملاک عمل خواهد بود و به درخواست‌هایی که خارج از سامانه اقدام شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

دانشجویان موظفند پیش از انتخاب دانشگاه مقصد در سامانه از ارائه مقطع و رشته تحصیلی در دانشگاه مورد نظر اطمینان حاصل کنند و در صورت انتقال عواقب ناشی از عدم تطبیق نظام آموزشی متوجه دانشجو خواهد بود. با توجه به محدودیت زمانی، مدت پیش‌بینی شده برای ثبت نام به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.