تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3816557
شناسه : 3816557
تاریخ :
لزوم سرسبزتر شدن بوستان باراجین با کاشت گونه های جدید اقتصاد ایران: قزوین- نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین خواستار رسیدگی بیشتر شهرداری به فضای سبز و درختان مجموعه بوستان باراجین و سر سبزتر شدن این مجموعه شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، ولی چگینی با اشاره به وضعیت بوستان باراجین اظهار کرد: مجموعه منطقه نمونه گردشگری بوستان باراجین علی رغم وجود ظرفیت های بی نظری گردشگری و تفریحی آن گونه که باید از لحاظ فضای سبز جذابیت ندارد ولازم است تا مورد توجه و رسیدگی بیشتری قرار گیرد.

وی ادامه داد: این مجموعه با توجه به عنوانش از نظر ظاهری نیازمند رسیدگی و توجه بیشتر است و ضرورت دارد تا سرسبزی بیشتری داشته باشد.

به گفته چگینی بوستان باراجین آن گونه که باید در شان و درخور مرکز استان و منطقه نمونه گردشگری نیست و لذا شهرداری باید به دنبال به دنبال کاشت درختان و پوشش های سبز رنگ گیاهان باشد و این منطقه را هر چه بیشتر سبز کند.

نایب رییس شورا افزود: مدیریت منطقه نمونه گردشگری باید به دنبال کاشت برخی درختان و درختچه های خاص و زیبا با نیاز آبی کم و متناسب با شرایط اقلیمی قزوین باشند و در این حوزه رسیدگی بیشتری صورت گیرد.