تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3816531
شناسه : 3816531
تاریخ :
فراخوان دومین رویداد ملی پادکست فارسی منتشر شد اقتصاد ایران: فراخوان ارسال آثار به «دومین رویداد ملی پادکست فارسی» از ۱۶ مهر ماه آغاز و تا ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۳ ادامه دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آیین گشایش «دومین رویداد ملی پادکست فارسی» با حضور وحید اسدی، دبیر رویداد و مدیر شبکه رادیویی جوان، فرزاد حسنی سفیر پادکست فارسی، هیات داوران و اصحاب رسانه در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد. 

سیاوش صفاریان‌پور، رئیس کمیته داوران این رویداد مهلت ارسال آثار را تا 30 آبان اعلام کرد و گفت: داوری آثار از 15 آذر آغاز و تا 30 آذر ادامه خواهد داشت.

وی همچنین به بخش‌های مختلف دومین رویداد ملی پادکست فارسی اشاره و دسته‌بندی «بخش اصلی» را ‌به این صورت اعلام کرد: کسب و کار و تجار، ورزشی، علم و فناوری، سلامت و زندگی، اطلاعات عمومی و سرگرمی، تاریخ، هنر، موسیقی، سینما، تئاتر و ادبیات، طنز و کمدی و فلسفه و اندیشه دینی.

صفاریان پور گفت: «بخش ویژه» این رویداد به آسیب‌های اجتماعی، به ویژه اعتیاد، اختصاص دارد. همچنین در این رویداد «جوایز ویژه مشاغل» شامل جایزه میزبان برتر، صدابردار برتر، تدوینگر برتر و نویسنده برتر نیز اهدا خواهد شد.

به گزارش ایسنا، برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به تارنمای اختصاصی رویداد به نشانی podcastfestival.ir مراجعه کنید.

انتهای پیام/