تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3816515
شناسه : 3816515
تاریخ :
بدون لکنت زبان مشکلات مردم را منعکس می‌کنیم اقتصاد ایران: رشت _ رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت با تاکید بر لزوم دغدغه مندی مجمع نمایندگان گیلان در خصوص مسائل مرکز استان گفت: بدون لکنت زبان مشکلات را منعکس می‌کنیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود عباس نژاد عصر چهارشنبه در نشست شورای اسلامی شهرستان رشت با تقدیر از تلاش‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار کرد: مطالبه گری مشکلات و چالش‌های رشت با کمک رسانه‌ها و خبرنگاران تحقق می‌پذیرد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت با بیان اینکه نیمی از جمعیت گیلان متعلق به این شهرستان است، گفت: مجمع نمایندگان در مجلس شورای اسلامی در واقع نماینده نیمی از جمعیت و مرکز استان هم هستند و باید نسبت به حل مشکلات شهرستان رشت دغدغه مند باشند.

عباس نژاد با بیان اینکه بدون لکنت زبان مشکلات مردم را منعکس می‌کنیم، اضافه کرد: برای حل مشکلات شهرستان رشت همه مسئولیم و در این بخش سه نماینده رشت وظیفه مند هستند.

وی با تاکید بر لزوم ارتباط بیشتر سه نماینده مردم رشت با شورای شهرستان افزود: حل مشکلات رشت از مسیر شورای شهرستان می‌گذرد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت با انتقاد از تأخیر برخی اعضای شورا در این نشست اضافه کرد: افراد در وقت شناسی تمرین و تکرار داشته باشند و سر وقت در نشست‌ها حضور پیدا کنند.

در این نشست رؤسا و اعضای کمیسیون‌های شورای اسلامی شهرستان رشت و نماینده‌های شوراهای بخش در شورای شهرستان مشخص و معرفی شدند.