تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3816489
شناسه : 3816489
تاریخ :
فرهنگ‌سازی بین دانش‌آموزان خارگ برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اقتصاد ایران: بوشهر - بخشدار ویژه خارگ گفت: مسئولیت پذیری وافزایش سطح اجتماعی دانش‌آموزان یک موضوع اصلی و جدی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا دشتی زاده عصر چهار شنبه در نشست شورای اداری بخش ویژه خارگ اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران توانسته جایگاه خود را در دنیای امروز به دست آورده و علی رغم اینکه رژیم صهیونیستی روز به روز به انزوا می‌رود، جمهوری اسلامی ایران روز به روز به جایگاه واقعی خود نزدیک تر می‌شود.

وی افزود: تقویت علمی و تربیتی دانش‌آموزان با همراهی اولیا و عوامل مدرسه محقق می‌شود، مسئولیت پذیری و افزایش سطح اجتماعی دانش‌آموزان یک موضوع اصلی و جدی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

بخشدار ویژه خارگ تاکید کرد: یکی از راهکارهایی که نقش بسیار مؤثری در حوزه مبارزه با مواد مخدر دارد، تلاش و سرمایه‌گذاری برای ارتقای فرهنگ، ورزش و جایگاه علمی جامعه است.

وی تصریح کرد: با همکاری همگانی و سرمایه‌گذاری درست باید شرایطی مهیا شود تا کسی به سراغ مصرف مواد مخدر نرود و سلامت جامعه ارتقا یابد، توجه جدی به حوزه ورزش کاهش بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را در پی دارد.