تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3816475
شناسه : 3816475
تاریخ :
ضرورت هم افزایی دستگاه‌ها جهت تکمیل کتابخانه‌ها اقتصاد ایران: کرج- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: تمامی دستگاه‌ها جهت سرعت بخشیدن و اتمام پروژه‌های عمرانی کتابخانه ای هم افزایی لازم را داشته باشند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی ولی پوری ظهر چهارشنبه در سی و دومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی استان البرز مطرح کرد: کرج به عنوان شهر دوستدار کتاب از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با تاکید بر اینکه تمامی دستگاه‌ها جهت سرعت بخشیدن و اتمام پروژه‌های عمرانی کتابخانه ای هم افزایی لازم را داشته باشند، گفت: استانداری البرز از هیچ کمکی برای این مهم دریغ نخواهد کرد.

علی معدنی پور نیز مطرح کرد: با توجه به اینکه در آستانه سی و دومین دوره هفته کتاب هستیم، برنامه‌های متنوعی از سوی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان البرز تدارک دیده شده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز ضمن تشریح برنامه‌های هفته کتاب و روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی کتابخانه ای بیان کرد: با اجرای بیش از ۷۰۰ برنامه فرهنگی در کتابخانه های عمومی به استقبال هفته کتاب می‌رویم.