تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3816379
شناسه : 3816379
تاریخ :
کادر درمان اولین قشر برای مبارزه با استکبار جهانی بودند اقتصاد ایران: قزوین- نایب‌رئیس اول کمیسیون بهداشت و درمان گفت: در جریان طوفان الاقصی سال گذشته اولین قشری که در کشور به بسیج میلیونی مبارزه با استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی پیوست جامعه پزشکی بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه محمدبیگی ظهر چهارشنبه در تجمع پزشکان و کادر سلامت استان قزوین در محکومیت کشتار بیمارستان المَعْمَدانی غزه در سال گذشته و بمباران بیمارستان صحرایی ۵۶ تختخوابی جمعیت هلال‌احمر ایران در مرز سوریه و لبنان توسط رژیم کودک کش صهیونیستی در بیمارستان ولایت قزوین اظهار کرد: امروز یاد شهدای قدس و لبنان به‌ویژه شهدای سفیدپوشی که روپوش سفیدشان به خونشان آغشته شد تا بتوانند جان هزاران کودک، زن و مردم را نجات دهند را گرامی می‌داریم.

نایب‌رئیس اول کمیسیون بهداشت و درمان بیان کرد: افتخار صهیونیست آن است که توانسته جان هزاران کودک و زن را سلب کند، اما دنیا دیگر بیدار است و این رژیم صهیونیستی است که باید بیدار شود و غرق شدن خویش را در خون شهدای محور مقاومت، غزه و لبنان ببیند.

وی افزود: به سه‌قلوهای مستکبر انگلیس، فرانسه و آلمان اعلام می‌کنم که همکاری آن‌ها با اسرائیل و آمریکا نتیجه‌ای جز اضمحلال و نابودی نخواهد داشت.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اعلام می‌کنیم ما مدافعان سلامت و سفیدپوش رزمنده و مدافع حق بیماران و سلامت مردم در کنار ملت ایران و محور مقاومت تا پای جان خواهیم جنگید.

وی افزود: در جریان طوفان الاقصی سال گذشته اولین قشری که در کشور به بسیج میلیونی مبارزه با استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی پیوستند جامعه پزشکی بود.

این مسئول تأکید کرد: سال گذشته ۸ هزار نفر از جامعه پزشکی نامه نوشتند و اعلام آمادگی کردند که به لطف خدا جمعیت هلال‌احمر ما در کنار سپاه، سپاه قدس و رزمندگان محور حماس حاضر شدند.

وی در پایان گفت: حرکت وحشیانه صهیونیست نوعی نسل‌کشی است و در تمام قوانین دنیا این اقدامات نسل‌کشی محسوب می‌شود و جوامع بین‌المللی باید نسبت به این موضوع موضع داشته باشند.