تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3816333
شناسه : 3816333
تاریخ :
رزمایش کشتی‌های جنگی روسیه و چین+ فیلم اقتصاد ایران: وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه‌ای از برگزاری رزمایش آموزش امداد و نجات دریایی توسط ملوانان کشتی‌های جنگی روسیه و چین در دریای چین شرقی خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری ریانوستی، وزارت دفاع روسیه امروز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای از برگزاری رزمایش آموزش امداد و نجات دریایی توسط ملوانان کشتی‌های جنگی روسیه و چین خبر داد.

در بیانیه صادره از سوی وزارت دفاع روسیه در این خصوص آمده است: کشتی‌های جنگی نیروهای دریایی روسیه و چین رزمایش آموزش امداد و نجات دریایی را در دریای چین شرقی برگزار کردند.

بیانیه مسکو اضافه می‌کند: در حال حاضر یگان مشترکی متشکل از کشتی‌های روسیه و چین به گشت زنی در منطقه آسیا و اقیانوسیه ادامه می‌دهد.

سرویس مطبوعاتی ناوگان روسیه در اقیانوس آرام اوایل مهر ماه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمایش دریایی مشترک چین و روسیه با عنوان «تعامل -۲۰۲۴» امروز شنبه در دریای ژاپن آغاز شده است.

در این بیانیه آمده است که «یک یگان مشترک از کشتی‌های جنگی ناوگان اقیانوس آرام (روسیه) و نیروی دریایی چین از ولادی وستوک به دریا رفتند تا رزمایش دریایی مشترک «بی‌بو / تعامل ۲۰۲۴» روسیه و چین را برگزار کنند.