تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3816327
شناسه : 3816327
تاریخ :
رشد سرانه فضای ورزشی مدارس کرمان با اجرای طرح شهید سلیمانی اقتصاد ایران: کرمان_مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان گفت: با اجرای طرح شهید سلیمانی میانگین سرانه فضای ورزشی مدارس این استان بیش از ۶۹ درصد رشد داشته است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، رضا رضایی، پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه آئین افتتاح چند پروژه ورزشی در مدارس شهرستان جیرفت گفت: در طی سه سال اخیر طرح شهید سلیمانی (نهضت ایجاد فضاهای ورزشی درون مدرسه‌ای) در استان کرمان با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان اجرا شده است که باعث شده میانگین سرانه فضای ورزشی مدارس استان بیش از ۶۹ درصد رشد داشته باشد.

رضایی، با اشاره به کسب بیش از ۱۲۰ مدال ورزشی توسط دانش آموزان استان در مسابقات کشوری گفت: فعالیت ابتدایی قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی از حوزه ورزش دانش‌آموزی آغاز شده که امروزه در میادین بین‌المللی و جهانی خوش می‌درخشند و اجرای طرح شهید سلیمانی جرقه امید و نشاط را در بین دانش به وجود آورده است.

وی با اشاره به افتتاح و بهره برداری از بیش از ۱۲۰ پروژه ورزشی در مدارس استان کرمان در سه سال اخیر افزود: توجه به فعالیت‌های ورزشی به ویژه ورزش دانش آموزان دختر ضرورتی انکارناپذیر در راستای تربیت نسلی متعهد و سالم است.

گفتنی است با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان ۴ پروژه ورزشی شامل ۲ زمین چمن مصنوعی، کفپوش روباز و کفپوش سالن ورزشی با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در مدارس شهرستان جیرفت افتتاح شد.