تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3816257
شناسه : 3816257
تاریخ :
حضور سردارقاآنی در تشییع شهیدنیلفروشان جنگ روانی دشمن را خنثی کرد اقتصاد ایران: قم- رییس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی گفت: حضور سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس در آیین تشییع پیکر مطهر شهید عباس نیلفروشان جنگ و عملیاتی روانی دشمن را خنثی کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی نهاوندی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای پژوهش مرکز تحقیقات اسلامی مجلس که در مرکز استان قم برگزار شد، اظهار کرد: سفر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به لبنان قابل تحسین بوده و این امر موجب ایجاد انگیزه و تقویت روحیه وحدت بین ملت‌های مسلمان شده است.

رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حرکت هوشمندانه و شجاعانه محمدباقر قالیباف و سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس ضمن حضور در مناطق لبنان و تشییع پیکر شهید عباس نیلفروشان بسیار حائز اهمیت است و بسیاری از نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان و تفرقه افکنی آنها را خنثی کرد.

وی ابراز کرد: امروز شاگردان مکتب روح الله با تاسی بر منویات امامین انقلاب اسلامی در امتحان خود سربلند شده‌اند و جلوه زیبایی از ولایت مداری را به نمایش گذاشته‌اند.

حجت الاسلام نهاوندی تصریح کرد: رژیم و صهیونیستی و حامیان بدکاره‌اش طی این مدت سعی داشتند تا شایعاتی را راجع به سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس مطرح کنند ولی امروز تیر آنها به سنگ خورده و توطئه‌های آنان خنثی شده است.

رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دشمن همواره سعی دارد تا با القای پیام‌های منفی روحیه جبهه مقاومت و ملت‌های اسلامی را تضعیف کند و بین این مردم تفرقه بی اندازد.

حجت الاسلام نهاوندی خاطرنشان کرد: حضور باشکوه سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس در آئین تشییع پیکر مطهر شهید عباس نیلفروشان جنگ و عملیاتی روانی دشمن را خنثی کرد و امروز این جنگ بر علیه خودشان صورت گرفته است.