تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3816209
شناسه : 3816209
تاریخ :
اختصاص زمین ۱۹۰ هکتاری برای ساخت مجموعه ورزشی جدید در تهران اقتصاد ایران: به گفته وزیر ورزش، برای ساخت ورزشگاه جدید تهران ۱۹۰ هکتار زمین تحویل گرفته شده و سایر کارها هم در حال انجام است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، احمد دنیا مالی، در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت ساخت ورزشگاه فوتبال در تهران، گفت: اکنون در مورد ساخت ورزشگاه جدید ۱۹۰ هکتار زمین تحویل گرفته‌ایم. منتهی باتوجه به اینکه پروژه بزرگی است و تامین منابع آن مقررات قانونی خود را دارد، بخشی از آن انجام شده و بخشی دیگر در حال انجام است.

وی اظهار کرد: در مورد اینگونه پروژه‌ها گزارش توجیه فنی و اقتصادی و پیوست فرهنگی آن حتما باید تهیه و کلیه این گزارش ها باید در دولت مطرح شود. بعد از اینکه در دولت مطرح شد ما بایستی مجوزهای بالادستی را در این رابطه که طرح موضوع در جلسه سران قوه است را در دستور کار خود قرار دهیم.

اختصاص زمین ۱۹۰ هکتاری برای ساخت مجموعه ورزشی جدید در تهران

دنیا مالی خاطر نشان کرد: به صورت جدی برای ما این موضوع مهم است که پیگیری کرده و آن را به نتیجه برسانیم.در خصوص پیمانکار باید بگویم یک مجموعه داخلی و یک مجموعه خارجی، نه به صورت پیمانکار بلکه مجموعه خارجی به شکل تامین مالی ورود خواهد کرد. تمام تلاش ما این است که صد در صد کار پیمانکاری ورزشگاه توسط پیمانکاران ایرانی انجام شود.