تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3816203
شناسه : 3816203
تاریخ :
انتقاد هریس از رفتارهای بی ثبات ترامپ اقتصاد ایران: کمپین کامالا هریس، از رفتار نامناسب دونالد ترامپ در جریان مصاحبه وی با شبکه بلومبرگ انتقاد کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، کمپین کامالا هریس در بیانیه‌ای از نوع رفتار دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان در جریان مصاحبه وی با سردبیر ارشد شبکه بلومبرگ انتقاد کرد.

براساس این بیانیه، در حالی که دونالد ترامپ به دلیل رفتار بی ثبات خود زیر نظر است و از انتشار گزارش های پزشکی خود خودداری می کند، در این مصاحبه، عصبانی و بدون تمرکز بود و مرتب حرف های بی محتوا می زد. مصاحبه کننده بارها ترامپ را تحت فشار گذاشت تا تمرکز کرده و به موضوع بحث توجه کند. اما ترامپ به جای آن آشفته شد و از یک سری اقدامات افراطی، نامحبوب و موقعیت های نابودکننده حمایت کرد.

در همین حال بلومبرگ اعلام کرد کامالا هریس از انجام مصاحبه با این نشریه اقتصادی خودداری کرده است. در غیاب او، تیم هریس به دقت مصاحبه ترامپ با این نشریه را زیر نظر گرفت و به برخی مواضع وسیاست های انتقادآمیز او اشاره کردند.  

ترامپ در این مصاحبه در پاسخ به پرسشی درباره گزارش منتشر شده از سوی وال استریت ژورنال مبنی بر اینکه سیاست های ترامپ در صورت راه یابی به کاخ سفید باعث افزایش بدهی های ملی به رقم 7 تریلیون دلار می شود، به بی اعتبار کردن این رسانه و شخص مصاحبه کننده متوسل شد و گفت: وال استریت ژورنال چه می داند؟ آنها درباره همه چیز اشتباه می کنند و شما هم به همان ترتیب اشتباه می کنید. شما در تمام طول زندگیتان اشتباه کرده‌اید.

کمپین هریس، ترامپ را در این مصاحبه فردی مضطرب و بی ثبات خواند و از او به دلیل منتشر نکردن گزارش های پزشکی انتقاد کرد.

سخنگوی کمپین هریس اظهار کرد ترامپ در یک مصاحبه 64 دقیقه‌ای دقیقا نشان داد که چرا مردم آمریکا نمی توانند برای بار دوم او را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنند. ترامپ عصبانی و پریشان نمی توانست تمرکز کند و باید بارها موضوع بحث به او یادآوری می شد و  این موقعیتی است که هیچ آمریکایی آن را نمی خواهد.

چند روز پیش کامالا هریس نامه‌ای را از سوی پزشک خود منتشر کرد که در آن وضعیت خوب سلامتی اش برای تصدی سمت ریاست جمهوری تایید شده است.

این پزشک نوشت: هریس تاب آوری جسمی و روانی مورد نیاز برای انجام موفقیت آمیز وظایف دوران ریاست جمهوری از جمله رئیس جمهور، رئیس دولت و فرمانده کل قوا را دارد.

هریس خودداری ترامپ از انتشار گزارش پزشکی را آخرین نمونه از عدم شفافیت کاری او دانست.

در همین حال استیون چانگ سخنگوی کمپین هریس در بیانیه ای اعلام کرد ترامپ به صورت داوطلبانه گزارش به روزرسانی شده درباره وضعیت جسمانی اش و نیز پس از نخستین سوء قصد نافرجام در پنسیلوانیا، گزارشی مفصل از سلامتی خود را منتشر کرده است.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 5 نوامبر(15 آبان) برگزار می شود و در حال حاضر دو نامزد در رقابت تنگاتنگی با یکدیگر قرار دارند.

نتایج نظرسنجی جدید هاروارد/هریس نشان می دهد دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان برتری بسیار اندکی بر کامالا هریس نامزد دموکرات ها در بین افرادی دارد که زودتر از موعد در ایالت های چرخشی و رقابتی رای می دهند.

بر این اساس، 48 درصد رای دهندگان در ایالت های رقابتی که گفتند رای خود را زودتر از موعد به صندوق می اندازند، به ترامپ رای می دهند در حالی که 47 درصد این افراد به هریس رای می دهند.    

نتایج نظرسنجی جدید شبکه سی بی اس و موسسه یوگاو نشان می دهد کامالا هریس با اختلاف 3 درصد در مقابل دونالد ترامپ در این نظرسنجی، پیشتاز است به طوری که هریس حمایت 51 درصد رای دهندگان ثبت نام شده را بدست آورده و ترامپ از حمایت 48 درصدی برخوردار است.

در حالی که نتایج نظرسنجی های ملی سیگنال های مهمی را درباره دیدگاه رای دهندگان نشان می دهد، اما نتایج مجمع گزینندگان در هر ایالت، فرد پیروز را تعیین خواهد کرد و نتایج انتخابات در ایالت های چرخشی نیز بسیار تعیین کننده است.

انتهای پیام/