تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3816193
شناسه : 3816193
تاریخ :
دستبند پلیس بر دستان سارق مامورنما در بندرعباس اقتصاد ایران: بندرعباس-فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از شناسایی و دستگیری یک سارق مأمور نما دراین شهرستان خبرداد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عباس علی یاری پلیس در تشریح این خبر اظهار کرد: برابر تماس تلفنی تعدادی از راننده‌های کامیون به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حضور مستمر و مکرر یک دستگاه خودروی پراید به رانندگی و سرنشینی دو نفر در ساعات پایانی شب و آزار و اذیت راننده‌های کامیون و اخاذی از آنان به بهانه قاچاق گازوئیل در پوشش مأمور، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی پاسگاه سرزه با گشت زنی‌های پنهان و آشکار در ساعات و مکان‌های مختلف در نهایت بامداد دیروز خودروی پراید متهمان را شناسایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه توقیف و یکی از سارقان دستگیر و به پاسگاه منتقل کردند.

این مسؤول انتظامی اظهار کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های اولیه منکر اخاذی و مزاحمت برای رانندگان کامیون شد که با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از منزل متهم یک قبضه سلاح شکاری، یک عدد کارت خودرو و بیمه نامه کامیون و یک دست لباس بسیجی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی و تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیری همدست این اخاذ مامورنما ادامه دارد.

سرهنگ علی یاری در پایان با اشاره به صدور دستور مقام قضائی مبنی بر انتشار تصویر متهم در روزنامه‌ها و جراید، از عموم شهروندان بویژه رانندگان کامیون که توسط این متهم مورد اخاذی واقع شده‌اند خواست جهت طرح شکایت و پیگیری موضوع به اداره آگاهی شهرستان بندرعباس مراجعه کنند.