تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : نفت و انرژی
لینک : econews.ir/5x3816066
شناسه : 3816066
تاریخ :
ناترازی بنزین به روزی ۱ میلیون لیتر کاهش یافت؟! اقتصاد ایران: مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: با افزایش تولیدات پالایشگاهی، در مهر ماه به صورت میانگین روزانه ۱۲۵ میلیون لیتر بنزین در کشور تولید و ۱۲۶ میلیون لیتر بنزین در کشور توزیع شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اگرچه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی "همایش سوخت‌رسانی زمستانی" را بدون حضور رسانه‌ها و در سکوت خبری برگزار کرده، اما طبق‌ آنچه کانال اطلاع‌رسانی روابط عمومی وزارت نفت از این همایش منتشر کرده، کرامت ویس‌کرمی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی امروز در این همایش، اظهار داشت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی روزانه 260 میلیون لیتر فرآورده نفتی را جابه‌جا می‌کند.

وی افزود: از ابتدای سال تا روز 22 مهر ماه در مجموع 9 میلیارد و 700 میلیون لیتر سوخت مایع تحویل نیروگاه‌های کشور شده است که نسبت به سال گذشته حدود 38 درصد رشد یافته است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی ما این است که تا پایان سال 10 میلیارد لیتر سوخت مایع دیگر به نیروگاه‌های کشور تحویل دهیم.

وی ادامه داد: با افزایش تولیدات پالایشگاهی، در مهرماه به صورت میانگین روزانه 125 میلیون لیتر بنزین در کشور تولید و 126 میلیون لیتر بنزین در کشور توزیع شده است.

ویس‌کرمی تصریح کرد: 70درصد تأمین بنزین در نوار جنوبی کشور تولید می‌شود، در حالی که حدود 75 درصد مصرف در نیمه شمالی کشور اتفاق می‌افتد که این امر حجم عملیات فشرده و سنگینی را به این شرکت تحمیل می‌کند.

انتهای پیام/