تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3816052
شناسه : 3816052
تاریخ :
۶۷ دانش آموز ممتاز شاهد و ایثارگر شهرستان ایلام تجلیل شدند اقتصاد ایران: ایلام-۶۷ دانش آموز ممتاز شاهد و ایثارگر شهرستان ایلام تجلیل شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، روز چهارشنبه با حضور محمد رحیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، علی درویشی مدیرکل آموزش و پرورش استان و دیگر مسوولان، ۶۷ دانش آموز ممتاز شاهد و ایثارگر شهرستان ایلام مورد تجلیل قرار گرفتند.

محمد رحیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با تقدیر از فعالیت‌های فرهنگی، هنری و علمی دانش آموزان شاهد و ایثارگر، بیان کرد: دانش آموزان با دستیابی به قله‌های علم و دانش ادامه دهنده راه شهدا هستند.

۶۷ دانش آموز ممتاز شاهد و ایثارگر شهرستان ایلام تجلیل شدند

وی بیان کرد: خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان با فداکاری از کیان انقلاب و مرزهای سرزمین حفاظت کردند، دانش آموزان در عرصه علم تلاش کنند زحمات و از خودگذشتگی آنها را جبران شود.

این همایش با هدف تشویق و تقویت بنیه علمی دانش آموزان شاهد و ایثارگر و به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و شهرستان و آموزش و پرورش برگزار شد که در پایان از تعداد ۶۷ نفر دانش آموز برتر شاهد و ایثارگر در دوره‌های مختلف تحصیلی با اهدا لوح و هدایایی تجلیل به عمل آمد.