تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3816022
شناسه : 3816022
تاریخ :
مطالبات کشاورزان باید سریع‌تر پرداخت شود اقتصاد ایران: بیجار- فرماندار بیجار گفت: پرداخت مطالبات کشاورزان یک ضرورت بسیار مهم است و باید تلاش شود تا این هزینه ها هرچه سریعتر پرداخت شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین محبیان صبح چهارشنبه در جلسه شورای مشورتی و زیر بنایی شهرستان بیجار اظهار کرد: جنایات رژیم صهیونسیتی را محکوم می‌کنیم و کشتاری که در عین خباثت و جنایت در حال رقم خوردن بسیار دردناک است و امیدواریم خداوند متعال کمک کند تا تحرکات صورت گرفته را زمینه ساز نابودی این رژیم منحوس قرار بگیرد.

وی افزود: برگزاری این جلسه را به فال نیک می‌گیریم و یکی از برکات این جلسه یکپارچگی بین مدیران است.

فرماندار بیجار ادامه داد: تجربه ثابت کرده ایجاد یکپارچگی باعث رفع مشکلات می‌شود و تشکیل این شورای مشورتی برکات زیادی را به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: در این جلسه با مشورت و همفکری می‌توان مشکلات را حل کرد و به توسعه شهرستان کمک کرد.

محبیان ادامه داد: اعضای شورای مجلس با درک و درایت بالای خود به نظام جمهوری اسلامی کمک کردند تا تمام وزیران تأیید شوند و امورات کشور سریع‌تر انجام شود.

وی خاطر نشان کرد: صدای مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی در کمیسیون اصل نود رسا تر شنیده خواهد شد و مردم از یاسی که وجود دارد رهایی خواهند یافت.

ایجاد امید از مهاجرت جلوگیری می‌کند

فرماندار بیجار گفت: با ایجاد امید می‌توان از مهاجرت جلوگیری کرد و زمینه پیشرفت این دیار را فراهم کرد.

وی اضافه کرد: مطالبه کشاورزان بیش از دو همت است که از چهارم مرداد هیچ تسویه‌ای صورت نگرفته است و کشاورزان با مشکل مواجه هستند.

وی تاکید کرد: کشاورزان باید سوخت و کود را خریداری کنند تا زمین برای کشت سال آینده آماده شود اما هنوز در این مهم ناتوان مانده است و لازم است مطالبات هرچه سریع‌تر پرداخت شود.