تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راه و شهرسازی
لینک : econews.ir/5x3815916
شناسه : 3815916
تاریخ :
اجرای طرح مدرسه نشاط و تعالی برای دانش‌آموزان تداوم می‌یابد اقتصاد ایران: مسؤول سازمان بسیج شهرداری تهران گفت: اجرای طرح مدرسه نشاط و تعالی برای دانش‌آموزان تداوم می‌یابد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی حسن‌زاده، مسؤول سازمان بسیج شهرداری تهران با تأکید بر منویات رهبری در توجه به نوجوانان و جوانان به عنوان کسانی که فردای این کشور را اداره خواهند کرد، گفت: طرح مدرسه تابستانی نشاط و تعالی ۱۴۰۳، روز پنجشنبه همین هفته، ۲۶ مهرماه با حضور شهردار تهران و تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر تهران به همراه ۳۵۰۰ نفر از فرزندان پرسنل شهرداری تهران و خانواده‌هایشان در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار خواهد شد.

حسن‌زاده با بیان اینکه این طرح با هدف پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و آشنایی آنها با مفاهیم دینی و انقلابی به اجرا درآمد، افزود: در این دوره همه حوزه‌های بسیج شهرداری تهران به اجرای برنامه‌های مفرح و متنوع فرهنگی و آموزشی برای فرزندان پرداختند و با توجه به ظرفیت‌هایشان، گروه‌های سرود، تئاتر، دکلمه و… را تشکیل دادند؛ همچنین با استفاده از مربیان خوب و البته پشتیبانی بسیج شهرداری تهران آن را تقویت کردند.

وی سپس از ادامه‌دار بودن این طرح خبر داد و گفت: در تلاش هستیم طرح نشاط و تعالی فقط ویژه فصل تابستان و ایام تعطیلی مدارس نباشد و در بقیه فصول سال، برنامه‌های مختلفی ویژه دانش آموزان تدارک دیده شود که این امر منجر به شناسایی، رشد و پرورش استعدادهای فرزندان این مرز و بوم خواهد شد.

گفتنی است طبق برآورد آمار، امسال، فقط بیش از ۷ هزار نفر از فرزندان پرسنل شهرداری تهران از طرح نشاط و تعالی بهره‌مند شده‌اند و برای تک‌تک این افراد پرونده فعالیت به ثبت رسیده است.

اجرای طرح مدرسه نشاط و تعالی برای دانش‌آموزان تداوم می‌یابد