تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3815894
شناسه : 3815894
تاریخ :
مدیران هیئات مذهبی معتمدان مردم هستند/ ثبت ۸۸۴ هیئت در استان یزد اقتصاد ایران: یزد- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد از مدیران هیئات مذهبی به عنوان معتمدان مردم در محلات یاد کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی در نشست ماهانه مسئولان هیئت‌های مذهبی شهرستان یزد در حسینیه جنت‌آباد اظهار کرد: جلسه شورای هیئات مذهبی شهرستان یزد ماهی یکبار برگزار می‌شود و در این جلسه معمولاً مسئولان استان دعوت می شوند و در یک فضای دوستانه مدیران هیئات مذهبی موارد لازم را بیان و گاهی مصوباتی دارد که اثرگذار و کارگشا است.

وی ادامه داد: مدیران هیئات مذهبی یزد از معتمدان مردم هستند و اگر مجموعه نهادهای حاکمیتی و دولتی قدر این قشر را بدانند، می‌توانند بسیاری از اهداف خود را با محوریت در محله به پیش ببرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد بیان کرد: امیدواریم بتوانیم این جلسات را پویاتر، بهتر، منظم‌تر و مفیدتر برگزار کنیم و زمینه رشد و تعالی مدیران و مسئولان هیئات را به برکت این جلسات دورهمی فراهم کنیم.

۱۵۰ هیئت در استان یزد کد موقت دارند

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان یزد نیز در مراسم بیان کرد: تاکنون ۸۸۴ هیئت در استان ثبت شده که ۱۵۰ هیئت در سطح استان کد موقت دارند.

حجت‌الاسلام مهدی دادآفرین عنوان کرد: از این تعداد ۱۹۹ هیئت در شهرستان‌ یزد به ثبت رسیده که ۶۱ هیئت کد موقت دارند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان یزد با اشاره به ثبت ۵۸ هیئت مذهبی ویژه بانوان در سطح استان اظهار کرد: از این تعداد ۱۱ هیئت مذهبی ویژه بانوان در شهرستان یزد به ثبت رسیده است.