تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3815893
شناسه : 3815893
تاریخ :
ساماندهی وانت بارهای میوه فروش در اردبیل انجام شد اقتصاد ایران: اردبیل- شهردار اردبیل از اجرای طرح ساماندهی وانت بارهای میوه فروش از ابتدای هفته جاری و استقرار وانتی‌ها در ۴۶ نقطه مشخص خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

محمود صفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به طرح ساماندهی وانت بارهای میوه فروش در اردبیل، اظهار کرد: طرح ساماندهی بعد از تأمین زیرساخت‌ها از شنبه هفته جاری آغاز و وانتی‌ها در ۴۶ مکان مشخص استقرار پیدا کردند.

وی با بیان این‌که محل‌های استقرار در نقاط مختلف شهر پیش‌بینی شده‌است، افزود: با توجه به پایش‌ها ۷۵۷ وانت‌بار میوه‌فروش در راستای ساماندهی مورد پذیرش قرار گرفتند که بعد از قرعه‌کشی محل‌های استقرار به صاحبان خودروها اعلام شد.

شهردار اردبیل بیان کرد: وانت بارهای میوه‌فروش، در کنار آسیب به سیمای شهر منجر به ایجاد ترافیک و بی‌نظمی بودند که ساماندهی وانت بارها با همکاری دادستانی‌، نیروی انتظامی و پلیس راهور در اردبیل آغاز شد تا دیگر در خیابان‌ها شاهد حضور انبوه وانت بارها نباشد.

صفری خاطرنشان کرد: گشت تلفیقی به صورت شبانه روزی در سطح شهر فعالیت دارد تا ضمن برخورد با وانت بارهای متخلف، آنان را به مکان‌های مشخص شده هدایت و ارشاد کنند، البته جریمه‌های سنگینی هم برای افراد متخلف توسط راهنمایی و رانندگی اعمال می‌شود.

وی در ادامه موفقیت این طرح را نیازمند مشارکت شهروندان دانست و خواستار حمایت و همکاری شهروندان از این طرح شد.